XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.101
Er was een toets over begrijpend luisteren. Voor Franstaligen naar een Nederlandse tekst luisteren (met een "Hollandse" tongval) is echt heel moeilijk. Zeker omdat Nederlanders vaak ook sneller praten.
Er was een toets over splitsen in zinsdelen: persoonsvorm, onderwerp, WWG en NWG, lijdend en meewerkend voorwerp... Dit is voor heel veel kinderen altijd heel moeilijk. De truc is babystapjes. Veel herhalen per onderdeel.
Er was een toets over kritisch naar media luisteren en de juiste conclusies trekken en daar dan een samenvatting over maken.
Er was een toets over een formele e-mail schrijven. Er wordt op alles gelet, dus ook op spelling.
En dan ook nog een toets over onregelmatige werkwoorden.
En een toets over vervoegen van moeilijke werkwoorden in heel veel verschillende tijden en met schooltaalwoorden zinnen maken.
Er zijn heel veel tweede middelbaren op mijn school.
:o

• #172.102
Waarom ben je zo'n idioot. Namen delen kan natuurlijk wel zolang niet de volledige naam wordt gegeven en de kinderen niet te identificeren zijn. Ga nu maar terug ergens anders gaan zeiken. Wat ben je toch een vervelend eikeltje geworden.
Volgens mij tag je de verkeerde @Steks

• #172.107
Stap naar buiten en leef een beetje ipv kinderachtig te doen op een forum.

• #172.108
De kinderen zijn te identificeren.
Met alles wat jij hier deelt is jouw school in 2 minuten gevonden, denk dat meneer De Clercq hier niet zo happy mee zou zijn.
Ja, alleen gestoorde mensen zouden zo gaan zoeken en ze zijn niet te identificeren. Zeg me maar eens de namen en voornamen van een paar kinderen. De foto's zijn verstopt en de namen en voornamen ook grotendeels. Dat je de naam van de directeur denkt te weten is trouwens irrelevant. De school en de naam van de school en diens medewerkers is publieke informatie.

• #172.109
Zijn anders behoorlijk makkelijk te identificeren :o

Zonder die screenshots boeide het ons net zo weinig
Boeit het je niet? Zet me op een negeer-lijst en stop met zeiken. Ik postte de screenshot omdat er een stelletje eikels mijn resultaten in twijfel trokken. Maar om het even wat ik hier doe, het zijn altijd dezelfde azijnpissers die redenen zoeken om me af te zeiken. Go f**k a monkey.

• #172.110
Ja, alleen gestoorde mensen zouden zo gaan zoeken en ze zijn niet te identificeren. Zeg me maar eens de namen en voornamen van een paar kinderen. De foto's zijn verstopt en de namen en voornamen ook grotendeels. Dat je de naam van de directeur denkt te weten is trouwens irrelevant. De school en de naam van de school en diens medewerkers is publieke informatie.
Ik ben niet zo "idioot" als jij en ga geen namen van kinderen op een krachtsportforum zetten :roflol:
Als ze niet te identificeren zijn adhv jouw foto is er toch ook geen reden om het snel te verwijderen? Hmm.

Ik "denk" die niet te weten, ik weet het.

• #172.111
Boeit het je niet? Zet me op een negeer-lijst en stop met zeiken. Ik postte de screenshot omdat er een stelletje eikels mijn resultaten in twijfel trokken. Maar om het even wat ik hier doe, het zijn altijd dezelfde azijnpissers die redenen zoeken om me af te zeiken. Go f**k a monkey.
Denk dat jouw school dit soort taal wel mooi vind, als ze zien dat je de namen van minderjarige leerlingen hier post

• #172.112
En toch heb je jezelf te houden aan de privacy wetgeving. Heeft 1 van de ouders akkoord gegeven voor het delen van persoonlijke informatie van hun minderjarig kind?
Ik had als ouder de school en leraar een reprimande gegeven en ik had een klacht ingediend bij de overkoepelende instantie die toezicht houdt. Ik wens op geen enkele manier een naam van mijn kind en/of prestaties online te vinden. En al helemaal niet op een openbaar forum. En dat zou jij als leraar al helemaal in acht moeten nemen gezien de online-gevaren van tegenwoordig.

Laatst bewerkt:
  • #172.113
Waarom ben je zo'n idioot. Namen delen kan natuurlijk wel zolang niet de volledige naam wordt gegeven en de kinderen niet te identificeren zijn. Ga nu maar terug ergens anders gaan zeiken. Wat ben je toch een vervelend eikeltje gewgeworden
de dag dat een leerkracht de naam van mijn kind op internet gooit sla ik op zijn gezicht en trap ik hem bijeen (berichten posten Yasmine-stijl)

• #172.116
Ik postte de screenshot omdat er een stelletje eikels mijn resultaten in twijfel trokken.

Maar om het even wat ik hier doe, het zijn altijd dezelfde azijnpissers die redenen zoeken om me af te zeiken.

Denk dat jij eens langs een psycholoog moet gaan grote vriend
Kinderen hun privacy op het spel zetten om online op een bodybuild forumpje je gelijk te halen, ben je wel lekker in je hoofd?

• #172.118
Ik postte de screenshot omdat er een stelletje eikels mijn resultaten in twijfel trokken.
Als je daarmee de AVG wet overtreed (en dat is met het delen van persoonlijke informatie het geval, zékér van minderjarigen) dan ligt dat echt bij jezelf. Er zijn leerkrachten ontslagen voor minder, je typt het allemaal zelf en besluit op de knop 'Plaats Reactie' te drukken. Wat zou je er zelf van vinden als een van de leerkrachten, van je eigen kinderen, zulke uitspraken zou doen op een ongerelateerd forum enkel en alleen om 'een stelletje eikels' z'n gelijk te bewijzen zonder jouw toestemming? Juist.

• #172.119
Als je daarmee de AVG wet overtreed (en dat is met het delen van persoonlijke informatie het geval, zékér van minderjarigen) dan ligt dat echt bij jezelf. Er zijn leerkrachten ontslagen voor minder, je typt het allemaal zelf en besluit op de knop 'Plaats Reactie' te drukken. Wat zou je er zelf van vinden als een van de leerkrachten, van je eigen kinderen, zulke uitspraken zou doen op een ongerelateerd forum enkel en alleen om 'een stelletje eikels' z'n gelijk te bewijzen zonder jouw toestemming? Juist.
Een mij niet onbekende valkuil, al gaat het bij mij niet eens over mezelf.
duty_calls.png

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven