- Waardering
- 32.509
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkeerd topic? Is dit een vraag?Leg press quad focus dus voeten zo laag mogelijk. Hak vd platform af yes/no, gevoelsmatig zou ik dit niet doen aangezien je minder opp hebt om te duwen en risico op ellende. Alternatieven/tips (wel op de legpress), aangezien ik zo lenig ben als je opa van 93.
Grote blijKon vandaag eerder naar huis. Lekkah, hoef ik niet te helpen met schoonmaken en kan ik nog ff die kleine zien.
En je vrouw stond je niet op te wachten met een dweil en stofvod? 🤣Kon vandaag eerder naar huis. Lekkah, hoef ik niet te helpen met schoonmaken en kan ik nog ff die kleine zien.
We hebben afgesproken dat zolang ze niet grappig doet, zij niet over straat hoeft met burqa.En je vrouw stond je niet op te wachten met een dweil en stofvod? 🤣
Daar moet meer huilie huilie bij.Hee Gasten, ik ga het forum verlaten. Ik heb geen zin om een half forum te volgen omdat ik 1 persoon op negeren heb staan. Daarnaast aangesproken én geheel onterecht een sanctie ontvangen.
In de toekomst zal ik zo nu en dan een progressie foto uploaden om te laten zien dat je geen gear nodig hebt om te groeien.
Het gaat jullie goed, en misschien tot ooit![]()
Ik weet wel iemand die hier niet treurig om is..Hee Gasten, ik ga het forum verlaten. Ik heb geen zin om een half forum te volgen omdat ik 1 persoon op negeren heb staan. Daarnaast aangesproken én geheel onterecht een sanctie ontvangen.
In de toekomst zal ik zo nu en dan een progressie foto uploaden om te laten zien dat je geen gear nodig hebt om te groeien.
Kalm aan ronni tot volgende week.Hee Gasten, ik ga het forum verlaten. Ik heb geen zin om een half forum te volgen omdat ik 1 persoon op negeren heb staan. Daarnaast aangesproken én geheel onterecht een sanctie ontvangen.
Hee Gasten, ik ga het forum verlaten. Ik heb geen zin om een half forum te volgen omdat ik 1 persoon op negeren heb staan. Daarnaast aangesproken én geheel onterecht een sanctie ontvangen.
Dat heeft praktisch elk forumlid elke dag wanneer ze weer eens 1 van jouw onzinnige posts voorbij zien komen.Wel een beeeeeetje teleurgesteld dat je niet gewoon simpelweg gaat
Goh is die waarschuwing van jou alweer een week geleden joh? Het leek even een paar dagen goed te gaan.Dat maakt mijn dag wel goed ja. Wel een beeeeeetje teleurgesteld dat je niet gewoon simpelweg gaat en dit echt zo moet verkondigen. Had beter verwacht van je
Tot ooit wellicht!
Maar betekent dat dan dat je er maar niet op moet hopen?Dat heeft praktisch elk forumlid elke dag wanneer ze weer eens 1 van jouw onzinnige posts voorbij zien komen.
Op welk forum was dit?Goh is die waarschuwing van jou alweer een week geleden joh? Het leek even een paar dagen goed te gaan.
Dus gebruiken ze Hell om dit forum simpelweg dood te laten bloeden

Misschien moeten bepaalde mensen eens wat meer naar hun eigen gedrag kijken in plaats van het op de forumleiding te steken die in hun vrije tijd heel die zooi continu mogen opruimen.Persoonlijk denk ik dat de forumleiding er geen zin meer in heeft maar vreest voor de backlash als ze stoppen met het forum. Dus gebruiken ze Hell om dit forum simpelweg dood te laten bloeden zonder zelf gezichtsverlies te moeten lijden.
Well played
Jaja dat riedeltje van jou kennen we nu wel.Misschien moeten bepaalde mensen eens wat meer naar hun eigen gedrag kijken in plaats van het op de forumleiding te steken die in hun vrije tijd heel die zooi continu mogen opruimen.
Meen je niet toch, je leek me wel een goeie gast altijdHee Gasten, ik ga het forum verlaten. Ik heb geen zin om een half forum te volgen omdat ik 1 persoon op negeren heb staan. Daarnaast aangesproken én geheel onterecht een sanctie ontvangen.