XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.281
Ik heb geen afkeer tegen jou, ik heb een afkeer tegen dat continue vingertje wijzen van jou naar de mods terwijl wij ook gewoon ons best doen binnen de mate van het mogelijke.
Nee hoor de mods doen prima werk, behalve als het op Hell aankomt/kwam. Jullie denken daar anders over. Dat kan toch?

• #172.288
Khad nog wel appeltaart gehaald voor ons. Nou die eet ik zelf wel op.

• #172.289
Vind t wel sociaal van de moderators eigenlijk. Hell heeft binnen een week een nieuwe baan, een nieuw huis, een fatsoenlijk trainingsschema en de scheiding rond omdat ze niet meer 400 posts per dag 'even tussendoor, kost geen tijd' op een forum hoeft te plaatsen.

• #172.291
Hee Gasten, ik ga het forum verlaten. Ik heb geen zin om een half forum te volgen omdat ik 1 persoon op negeren heb staan. Daarnaast aangesproken én geheel onterecht een sanctie ontvangen.
In de toekomst zal ik zo nu en dan een progressie foto uploaden om te laten zien dat je geen gear nodig hebt om te groeien.
Het gaat jullie goed, en misschien tot ooit :thumb:
Ik ben het niet altijd met je eens maar dit is zonder meer weer jammer

• #172.300
Wanneer je aankaart dat eerst sinterklaas weg moet zijn voor de kerst komt en je schoonmoeder langskomt wanneer je weg bent en het anders blijkbaar ziet:

IMG_8936.jpeg

Nu moet ik dus uitleggen aan de kleine dat sinterklaas en kerstman eigenlijk neven van mekaar zijn en toch samen tegelijk beetje komen 🤷‍♂️

Terug
Naar boven