En wij die van jou niet denk je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wij die van jou niet denk je?
Hoezo maakt dit je dag goed? Hadden jullie ruzie? Vind je het tof als mensen het forum verlaten?Dat maakt mijn dag wel goed ja. Wel een beeeeeetje teleurgesteld dat je niet gewoon simpelweg gaat en dit echt zo moet verkondigen. Had beter verwacht van je
Tot ooit wellicht!
Mensen verlaten niet het forum vanwege mijn gedrag. I couldn't care less what jij van mij vindt
.Zou daar nog maar eens over nadenken.Mensen verlaten niet het forum vanwege mijn gedrag. I couldn't care less what jij van mij vindt.
Provoceren doe je maar lekker thuis.Dat maakt mijn dag wel goed ja. Wel een beeeeeetje teleurgesteld dat je niet gewoon simpelweg gaat en dit echt zo moet verkondigen. Had beter verwacht van je
Tot ooit wellicht!
Ik vind zo veel mensen hier ook regelmatig irritant, dat betekent toch nog niet dat ik wil dat ze het forum verlaten dan?@RonnReeves begrijpt niet dat je op dit forum een anabolen sectie hebt, dat kun je ook links laten liggen. Maar er berichten zonder er verstand van te hebben, kan irritatie opwekken, telkens weer.
We moeten blij zijn met de moderatie, en ik denk als er nog meer gezeik komt dat Sanca er ook mee stopt. veel komt op zijn bordje, en dat is niet niks al die verwijten online. Sanca verdient beter, want in mijn ogen doet ie het best goed !!
Mmm praat mysterieus tegen me.
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zei alleen dat ik weet dat er iemand niet om treurt.Ik vind zo veel mensen hier ook regelmatig irritant, dat betekent toch nog niet dat ik wil dat ze het forum verlaten dan?

En DBB gaat over tot de orde van de dag.
En jij denkt dat de mods niks proberen bij te dragen? Oké.Mmm praat mysterieus tegen me.
Ik probeer tenminste nog iets bij te dragen hier, zoals een meet organiseren. Wat dragen parasieten zoals Hell hier eigenlijk bij?
Jouw afkeer tegen mij verwazigd je blik.
Free Hell
Huh hoe kom je daar nou weer bij? Natuurlijk denk ik dat niet.En jij denkt dat de mods niks proberen bij te dragen? Oké.
Is je account nu al gekaapt door haar man? Die arme man!
Ja pas maar op.Is je account nu al gekaapt door haar man? Die arme man!
Heb wel medelijden met hem, nu zal ze hem veel meer lastig vallen. Arm schaapIs je account nu al gekaapt door haar man? Die arme man!