XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.262
Dat maakt mijn dag wel goed ja. Wel een beeeeeetje teleurgesteld dat je niet gewoon simpelweg gaat en dit echt zo moet verkondigen. Had beter verwacht van je :)
Tot ooit wellicht!
Hoezo maakt dit je dag goed? Hadden jullie ruzie? Vind je het tof als mensen het forum verlaten?

• #172.264
@RonnReeves begrijpt niet dat je op dit forum een anabolen sectie hebt, dat kun je ook links laten liggen. Maar er berichten zonder er verstand van te hebben, kan irritatie opwekken, telkens weer.
We moeten blij zijn met de moderatie, en ik denk als er nog meer gezeik komt dat Sanca er ook mee stopt. veel komt op zijn bordje, en dat is niet niks al die verwijten online. Sanca verdient beter, want in mijn ogen doet ie het best goed !!

• #172.266
  • #172.267
@RonnReeves begrijpt niet dat je op dit forum een anabolen sectie hebt, dat kun je ook links laten liggen. Maar er berichten zonder er verstand van te hebben, kan irritatie opwekken, telkens weer.
We moeten blij zijn met de moderatie, en ik denk als er nog meer gezeik komt dat Sanca er ook mee stopt. veel komt op zijn bordje, en dat is niet niks al die verwijten online. Sanca verdient beter, want in mijn ogen doet ie het best goed !!
Ik vind zo veel mensen hier ook regelmatig irritant, dat betekent toch nog niet dat ik wil dat ze het forum verlaten dan?

• #172.270
  • #172.273
Mmm praat mysterieus tegen me.

Ik probeer tenminste nog iets bij te dragen hier, zoals een meet organiseren. Wat dragen parasieten zoals Hell hier eigenlijk bij?

Jouw afkeer tegen mij verwazigd je blik.
En jij denkt dat de mods niks proberen bij te dragen? Oké.

Ik heb geen afkeer tegen jou, ik heb een afkeer tegen dat continue vingertje wijzen van jou naar de mods terwijl wij ook gewoon ons best doen binnen de mate van het mogelijke.

• #172.276
Prognose totale postcount dbb voor de komende week

1700132987968.png

• #172.277
Gaat best lekker op DBB zie ik. :popcorn2:

Terug
Naar boven