Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.941
  • #173.943
Niks raars aan, zelfs op hoger level doet o.a. een Calum Raistrick dat ook met zijn atleten.
Bodybuilding blijft een raar wereldje. Het zal wel aan mij liggen dat ik dit raar vind. Ik snap best dat op 7000 kcal easy kcal fijn zijn, maar waarom dat nou per se zeer ongezond fastfood moet zijn.

Ik ken diverse coaches en atleten binnen verschillende sporten op hoog niveau, maar heb nog nooit een coach dat soort adviezen zien geven. Zeker in geval van kuren op hoge doses lijkt het mij niet het meest verstandige advies. Ook de literatuur (bijv. het boek Anabolics van Dr. William Llewellyn) adviseert kuurders extra te letten op gezonde voeding i.v.m. onder andere LDL/HDL.

Laatst bewerkt:
  • #173.944

Laatst bewerkt:
  • #173.946
Badge voor ons nieuwe vliegtuig.
IMG_20240215_204016.jpg

• #173.950
Net APK (check van het hart, nieren, lever, aorta en prostaat) gehad bij @AndroidHealthClinic en alles zag er perfect uit. Van wat ik begreep vrij uitzonderlijk met mijn gebruikersgeschiedenis. In de woorden van @Galen: "Je bent hiervoor gemaakt."

• #173.951
  • #173.952
Op welke manier en door wie wordt je prostaat gecheckt? Ik vraag dit voor een vriend.

• #173.953
  • #173.954
  • #173.956
Op welke manier en door wie wordt je prostaat gecheckt? Ik vraag dit voor een vriend.
Naar je huisarts gaan en zeggen dat je bloed poept. Ik heb daar eens last van gehad en de (vrouwelijke) huisarts moest toen zeker te stellen wat het was even goed voelen met de vinger in de poepert.

Terug
Naar boven