- Waardering
- 10.263
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot morgen
Dit maakt mijn dag ook goed

Super! Proficiat! 🥳Contract moet ik nog ondertekenen maar ze willen mij wel aannemen 🥳💪.
Echt super blij 😎
Dankjewel is pas in April 👌
We hebben een behoorlijk buffe klantengroep en je valt alsnog toch wel op met je formaat. In het echt een pak groter dan je foto's.

Ik zeg photoshop. Waarschijnlijk zodat wij ons wat minder klein voelen, wel sympathiek van @vntl .We hebben een behoorlijk buffe klantengroep en je valt alsnog toch wel op met je formaat. In het echt een pak groter dan je foto's.![]()
Die handen en vingers ook van hem whahahahaWe hebben een behoorlijk buffe klantengroep en je valt alsnog toch wel op met je formaat. In het echt een pak groter dan je foto's.![]()
Klein dinkie is het. 😄
Ik was bang dat ik niet naar binnen mocht eerst omdat ik te klein wasWe hebben een behoorlijk buffe klantengroep en je valt alsnog toch wel op met je formaat. In het echt een pak groter dan je foto's.![]()

FixedIk was bang dat ik niet naar binnen mocht eerst omdat ik niet door de deur paste![]()