AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.961
Ik was enigzins verrast dat mijn oudste dochter mee ging snoeken , de verrassing was nog groter toen ik haar een jerkbait onder een duikertje zag keilen met een baitcaster set up😁❤️

• #173.965
Ik was enigzins verrast dat mijn oudste dochter mee ging snoeken , de verrassing was nog groter toen ik haar een jerkbait onder een duikertje zag keilen met een baitcaster set up😁❤️
Geen idee wat dit betekent, maar het klinkt heel lief en indrukwekkend. :thumb:

• #173.974
Feedback vd coach op de zware curls!
Binnenkort 50cm gunz dus

IMG_3724.jpeg

• #173.976
En waarom train je dan niet langer op die manier, of ben ik dan weer te kritisch.
Zoeken wat werkt kan maanden (jaren) kosten en scheelt pp enorm. Armen reageren bij mij gewoon goed op volume/freq/pomp stijl en supersets. Rep range 8/15

2x pw een arm day zal dus heel het jaar doorgezet worden 😂

• #173.977
Zoeken wat werkt kan maanden (jaren) kosten en scheelt pp enorm. Armen reageren bij mij gewoon goed op volume/freq/pomp stijl en supersets. Rep range 8/15

Denk eerder dat het meest wat helpt is dat je er nu gewoon 100% voor gaat en dit gewoon resultaat bied. 2x pw armen trainen moeten ze zowiezo de moeder groeien.

• #173.978
@ak Neem je dan ook een aparte dag voor armen? Hoeveel oefeningen en volume pak je dan?

• #173.979

Waarom zie ik op de foto's nog geen verschil dan.

• #173.980
Denk eerder dat het meest wat helpt is dat je er nu gewoon 100% voor gaat en dit gewoon resultaat bied. 2x pw armen trainen moeten ze zowiezo de moeder groeien.
Ik ga er altijd wel 100% voor 😜
@ak Neem je dan ook een aparte dag voor armen? Hoeveel oefeningen en volume pak je dan?
2x pw arm day, 3 supersets combo bi/tri, start altijd bi, 4 sets per superset, rep range 8/15 merendeel. Focus op maximale pomp dus gewichten zijn niet heel extreem, goede form, TUT, train tot falen.
Waarom zie ik op de foto's nog geen verschil dan.
Doordat je niet visueel in paar weken op armen ineens resultaat kunt boeken, dmv omtrekken meet je elke mm. Ben al blij als ik 2/3cm op armen pak pj icm zelfde vet%

Terug
Naar boven