Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.141
Heerlijk in de zon aan de motor aan het klussen.

Moest dat klussen natuurlijk gisteren wel afbreken door de regen, en voelde net stiekem wel een druppen, maar klaag niet.

En wat mijn dag ook goed maakt is dat ondanks de bankschoef, staalboor en slijptol het met wat extra handjes hulp toch gelukt is om de zijkoffets op de motor te monteren.

IMG-20240302-WA0002.jpeg
20240302_160608.jpg
En vergeet niet je ketting te smeren.

• #174.142
  • #174.143
Paar dagen geleden gedaan :)

Maar ketting is aan het einde van zijn leven, komt waarschijnlijk ergens deze lente een nieuwe.

Moet alleen Jos Smit bellen of hij dat gelijk met de band kan doen.
Het vet is er nu iig weer af.

Denk dat dat laatste goed kan, Jos en Erik reviseren het liefst je hele motor ter plaatse.

Laatst bewerkt:
  • #174.144
Het waar van vandaag maakt mijn dag wel extra goed. In de morgen de heide op en bossen in. Middag in de tuin gezeten, ik zat nog te denken om even te vissen maar ik ben de schuur in gegaan om een aantal setjes te gaan squaten.
Squats4life

• #174.145
  • #174.146
Dan krijgen ze dit jaar mogelijk nog wel wat meer werk aan mij want de kleppen moeten ook ergens de komende maanden.
Ze waren vroeger Yamaha dealer, maar doen nu alleen nog maar banden en onderdelen. Weet niet of ze klepspeling meten/kleppen stellen doen.

• #174.147
Het op dit moment belangrijkste speelgoed van mijn kinderen met veel plakband kunnen repareren.

Een doos groot genoeg om samen in te kunnen liggen met de kleppen dicht.

IMG_4077.jpeg

• #174.148
Het op dit moment belangrijkste speelgoed van mijn kinderen met veel plakband kunnen repareren.

IMG_4077.jpeg
Stiekem moet jij daar in, ipv op de bank slapen :D

• #174.151

IMG_4077.jpeg
Dat ze hun kleppen dicht houden is sowieso wel prettig

• #174.158
De bonus is weer bekend gemaakt en met om en nabij een maandsalaris hoor je mij niet klagen, ik krijg ook nog ruim een maandsalaris van de belasting terug en de CAO onderhandelingen gaan we heel stevig, als we maar de helft van alles krijgen en ik al tevreden.

• #174.159
De bonus is weer bekend gemaakt en met om en nabij een maandsalaris hoor je mij niet klagen, ik krijg ook nog ruim een maandsalaris van de belasting terug en de CAO onderhandelingen gaan we heel stevig, als we maar de helft van alles krijgen en ik al tevreden.
Lekker maat!

Mazzeltov!

Terug
Naar boven