Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.123
Morgen eens even kijken voor een nieuw powerrack en wat nieuwe bars, heb het powerrack krom gereden met de heftruck 🤣 helaas heb ik daar mee ook de sleeve op mijn Texas powerbar kapot gereden . Ik en @Sanca Saxon zijn volgens mij bij geboorte gescheiden broertjes 🤣 Denk sowieso dat de boel of de garage of de kelder ingaat 1x de zooi kapot rijden is genoeg

• #174.124
En dan heb jij de mond vol over omgangsvormen en beleefheid..
Ik ga de gok doen dat je 'beleefdheid' bedoeld. Ik heb je uitnodiging netjes geweigerd aangezien de beleefdheid vanuit jouw kant ver te zoeken is.
Wellicht tijd voor wat zelfreflectie als je de mise-en-place aan 't doen bent, zorgt mogelijk nog voor wat inzichten :roflol:

• #174.125
Helaas is vrijdag alweer ten einde, was weer gezellig.

• #174.126
Ik ga de gok doen dat je 'beleefdheid' bedoeld.
Ja denk je?

de beleefdheid vanuit jouw kant ver te zoeken is.
Nog steeds boos om "Jappen"? Doe eens even niet zo zuur mevrouwtje.

Wellicht tijd voor wat zelfreflectie als je de mise-en-place aan 't doen bent, zorgt mogelijk nog voor wat inzichten
Ik zal vandaag de hele dag aan spleetogen en gaijin denken terwijl ik hara kiri comtempleer voor als het mij allemaal teveel wordt.

Wel heel beleef van jou om mijn taalfoutje te verbeteren. (Taal)nazi's waren niet voor niets grootste vrienden met de Jappen.

• #174.127
Dit topic heeft een Hartman-filmpje nodig.

Die maken altijd mijn dag goed en dan kunnen we wellicht weer terug on topic ipv discussies voeren over beleef(d)heid, politiek correct woordgebruik en Overton Windows: daar zijn al genoeg andere topics voor.

Prettig weekend, you maggots!
:p

• Like
Waarderingen: BB_
  • #174.128
Dit topic heeft een Hartman-filmpje nodig.

Die maken altijd mijn dag goed en dan kunnen we wellicht weer terug on topic ipv discussies voeren over beleef(d)heid, politiek correct woordgebruik en Overton Windows: daar zijn al genoeg andere topics voor.

Prettig weekend, you maggots!
:p

Maar wat nou als dat soort discussies je dag goed maken, dan zijn ze spot on on-topic. :D

• #174.129
Nomikai bedoel je denk ik? Het hele ‘verplicht na je werk met collega’s mee op stap om te drinken’ principe.

Aanvullend bedank ik voor de uitnodiging, maar dan ben ik niet in Nederland. Ik weet ook niet hoeveel ik er voor voel om over een cultuur te praten waar je nu naar refereert doormiddel van een nogal negatief beladen of zelfs onrespectvolle term. Afkomstig uit WOII, welke werd gebruikt voor een bevolking van een land wat je zelf zegt ‘heel graag te willen bezoeken’. Hopelijk wel met wat meer respect dan wat je hier neer zet, anders zou ik je adviseren vooral niet deze kant uit te komen.
Mijn god zeg :eek:

• #174.130
💃 Het is rokjesdag 💃

Of regent het bij @Fallingout ?

• #174.131
12 graden, zonnetje, toch nog fris. Heerlijk wandel weer!

• #174.135
Hier is het koud en regen :(
0-7 graden vandaag :eek:
Ik ga dinsdag naar Wales. Vroeg aan een Engelse semi-collega of ie een zonnetje kon bestellen voor me. Zegt ie, in Wales hebben ze drie seizoenen: winter, regen en storm. En het ziet ernaar uit dat je ze alle drie krijgt.:roflol:

• #174.136
Ik ga dinsdag naar Wales. Vroeg aan een Engelse semi-collega of ie een zonnetje kon bestellen voor me. Zegt ie, in Wales hebben ze drie seizoenen: winter, regen en storm. En het ziet ernaar uit dat je ze alle drie krijgt.:roflol:

Hahaha ja, grote kans!

• #174.137
Ik ben een motorvakantie van plan naar Wales...

• Like
Waarderingen: BB_
  • #174.138
💃 Het is rokjesdag 💃

Of regent het bij @Fallingout ?
Heerlijk in de zon aan de motor aan het klussen.

Moest dat klussen natuurlijk gisteren wel afbreken door de regen, en voelde net stiekem wel een druppen, maar klaag niet.

En wat mijn dag ook goed maakt is dat ondanks de bankschoef, staalboor en slijptol het met wat extra handjes hulp toch gelukt is om de zijkoffets op de motor te monteren.

IMG-20240302-WA0002.jpeg
20240302_160608.jpg

• #174.139
Het waar van vandaag maakt mijn dag wel extra goed. In de morgen de heide op en bossen in. Middag in de tuin gezeten, ik zat nog te denken om even te vissen maar ik ben de schuur in gegaan om een aantal setjes te gaan squaten.

• #174.140
Waarschijnlijk is @Fallingout daar (binnenkort) op vakantie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven