MPVA80
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Zeker niet! Afgaand op de inhoud van je berichten, heb je een goed stel hersens!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker niet! Afgaand op de inhoud van je berichten, heb je een goed stel hersens!
Soaking in KanonZeker niet! Afgaand op de inhoud van je berichten, heb je een goed stel hersens!
Ik ga de gok doen dat je 'beleefdheid' bedoeld. Ik heb je uitnodiging netjes geweigerd aangezien de beleefdheid vanuit jouw kant ver te zoeken is.En dan heb jij de mond vol over omgangsvormen en beleefheid..

Ja denk je?
Nog steeds boos om "Jappen"? Doe eens even niet zo zuur mevrouwtje.
Ik zal vandaag de hele dag aan spleetogen en gaijin denken terwijl ik hara kiri comtempleer voor als het mij allemaal teveel wordt.Wellicht tijd voor wat zelfreflectie als je de mise-en-place aan 't doen bent, zorgt mogelijk nog voor wat inzichten
Dit topic heeft een Hartman-filmpje nodig.
Die maken altijd mijn dag goed en dan kunnen we wellicht weer terug on topic ipv discussies voeren over beleef(d)heid, politiek correct woordgebruik en Overton Windows: daar zijn al genoeg andere topics voor.
Prettig weekend, you maggots!
![]()

Mijn god zegNomikai bedoel je denk ik? Het hele ‘verplicht na je werk met collega’s mee op stap om te drinken’ principe.
Aanvullend bedank ik voor de uitnodiging, maar dan ben ik niet in Nederland. Ik weet ook niet hoeveel ik er voor voel om over een cultuur te praten waar je nu naar refereert doormiddel van een nogal negatief beladen of zelfs onrespectvolle term. Afkomstig uit WOII, welke werd gebruikt voor een bevolking van een land wat je zelf zegt ‘heel graag te willen bezoeken’. Hopelijk wel met wat meer respect dan wat je hier neer zet, anders zou ik je adviseren vooral niet deze kant uit te komen.

Ik loop al in de korte broek12 graden, zonnetje, toch nog fris. Heerlijk wandel weer!
12 graden, zonnetje, toch nog fris. Heerlijk wandel weer!

haha echt?? Dat is mij net iets te fanatiek

Ik ga dinsdag naar Wales. Vroeg aan een Engelse semi-collega of ie een zonnetje kon bestellen voor me. Zegt ie, in Wales hebben ze drie seizoenen: winter, regen en storm. En het ziet ernaar uit dat je ze alle drie krijgt.

Ik ga dinsdag naar Wales. Vroeg aan een Engelse semi-collega of ie een zonnetje kon bestellen voor me. Zegt ie, in Wales hebben ze drie seizoenen: winter, regen en storm. En het ziet ernaar uit dat je ze alle drie krijgt.![]()
Ik ben een motorvakantie van plan naar Wales...Ik ga dinsdag naar Wales. Vroeg aan een Engelse semi-collega of ie een zonnetje kon bestellen voor me. Zegt ie, in Wales hebben ze drie seizoenen: winter, regen en storm. En het ziet ernaar uit dat je ze alle drie krijgt.![]()
Heerlijk in de zon aan de motor aan het klussen.
Waarschijnlijk is @Fallingout daar (binnenkort) op vakantie.Ik ga dinsdag naar Wales. Vroeg aan een Engelse semi-collega of ie een zonnetje kon bestellen voor me. Zegt ie, in Wales hebben ze drie seizoenen: winter, regen en storm. En het ziet ernaar uit dat je ze alle drie krijgt.![]()