Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prior betekent toch juist voor?
Ja 1min voor. Ik meet 2/3x elke meting en neem een gemiddelde.
1 meting doen en daarvan uitgaan is niet verstandig bij een bloeddruk meting
Niets mis mee, lekker.

Ongetwijfeld vaker dan 1x meten per keer. Het wijkt altijd x af en wissel ook keer per armBij iedereen zo en ook als je bij HA laat doen?
(Ik vraag het omdat bij mij altijd maar 1x wordt gemeten, maar dat is HA en ZKH).
Ongetwijfeld vaker dan 1x meten per keer. Het wijkt altijd x af en wissel ook keer per arm

In NL doen ze het ook niet standaard, maar na je 30ste kan je hier jaarlijks bij de HA een 30min meting laten doen waar ze elke minuut het meten en je een perfect gemiddelde hebt.Apart dat ze dat dan nooit doen hier.. nja Engeland loopt sowieso met bepaalde dingen achter
Zal volgende keer vragen of ze dat kunnen doen![]()
Er zijn ook meters die in één beurt 3x meten en daar het gem van weergevenBij iedereen zo en ook als je bij HA laat doen?
(Ik vraag het omdat bij mij altijd maar 1x wordt gemeten, maar dat is HA en ZKH).
Er zijn ook meters die in één beurt 3x meten en daar het gem van weergeven
Valt mooi midden in de zomer.
Dat dacht ik 😎
Die duren dan wel langer denk ik? Of zou je daar zelf niks van merken?
Nja kan het sowieso vragen natuurlijk, misschien zeggen ze dat dan hahaha

Wow heftig lijkt me dat, een longontsteking. Is alles nu weer in orde dan ondanks dat je powerlevel laag is?Vandaag eindelijk weer eens gesport na bijna 2 maand. Antibiotica had goed aangeslagen bij de longontsteking, maar merk nog wel veel moeite met inspanning. Was eigenlijk al op na 3x12 pullups met bodyweight, 2 maand geleden hing er nog 10kg tussen de benen. Daarna nog wat facepulls en curls gedaan. De andere 4 oefeningen nog even achterwege gelaten.
Niet veel, maar het is een begin.![]()