AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.201
Soms regent het in het dorp en eenmaal bij het huis aangekomen sneeuwt het.
Vandaag was het helder bij ons huis maar vrijwel geen zicht in het dorp.
1000010197.jpg
1000010199.jpg

• #174.204
  • #174.207
  • #174.208
Ongetwijfeld vaker dan 1x meten per keer. Het wijkt altijd x af en wissel ook keer per arm

Apart dat ze dat dan nooit doen hier.. nja Engeland loopt sowieso met bepaalde dingen achter :roflol:
Zal volgende keer vragen of ze dat kunnen doen :)

• #174.209
Meer eten, “shock the body” bulken in je cut tactiek
Vanavond weer mac, heb het gemist.

IMG_4662.jpeg

• #174.210
Apart dat ze dat dan nooit doen hier.. nja Engeland loopt sowieso met bepaalde dingen achter :roflol:
Zal volgende keer vragen of ze dat kunnen doen :)
In NL doen ze het ook niet standaard, maar na je 30ste kan je hier jaarlijks bij de HA een 30min meting laten doen waar ze elke minuut het meten en je een perfect gemiddelde hebt.
L/R apart meten kan ook geen kwaad.

• #174.211
  • #174.216
Die duren dan wel langer denk ik? Of zou je daar zelf niks van merken? :o
Nja kan het sowieso vragen natuurlijk, misschien zeggen ze dat dan hahaha

Valt mee, één meting is ook goed. Meerdere metingen zit amper verschil in.
Belangrijker dan 3x meten voor gebruikers, is zowel links als rechts meten.

• #174.218
Vandaag eindelijk weer eens gesport na bijna 2 maand. Antibiotica had goed aangeslagen bij de longontsteking, maar merk nog wel veel moeite met inspanning. Was eigenlijk al op na 3x12 pullups met bodyweight, 2 maand geleden hing er nog 10kg tussen de benen. Daarna nog wat facepulls en curls gedaan. De andere 4 oefeningen nog even achterwege gelaten.

Niet veel, maar het is een begin. :D

• #174.219
Vandaag eindelijk weer eens gesport na bijna 2 maand. Antibiotica had goed aangeslagen bij de longontsteking, maar merk nog wel veel moeite met inspanning. Was eigenlijk al op na 3x12 pullups met bodyweight, 2 maand geleden hing er nog 10kg tussen de benen. Daarna nog wat facepulls en curls gedaan. De andere 4 oefeningen nog even achterwege gelaten.

Niet veel, maar het is een begin. :D
Wow heftig lijkt me dat, een longontsteking. Is alles nu weer in orde dan ondanks dat je powerlevel laag is?

• #174.220
Ik meet de bloeddruk altijd 5 jeer want bij de eerste 2-3 keer heb ik onbewust nog spanning. Het kan dan wel 20 punten schelen. Eens per jaar krijg ik een 24 uurs meting omdat bij de dokter zelf de bloeddruk sky high is. Ze noemen het ook wel witte jassen bloeddruk.

Terug
Naar boven