Hoop niet dat al die mensen dat bij ons denken als hun dossier toevallig behandeld werd na een boze mail (die in 99% van de gevallen nog niet eens gelezen is op dat moment
)Gefeliciteerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop niet dat al die mensen dat bij ons denken als hun dossier toevallig behandeld werd na een boze mail (die in 99% van de gevallen nog niet eens gelezen is op dat moment
)Gefeliciteerd! Ik wens je het beste!Klagen helpt! Had een boze email gestuurd naar Home Office en ik kijk net online naar de voortgang van mijn immigratie status; SETTLED STATUS!
Ik kan nu eindelijk meer hulp krijgen
Kan wel janken![]()
Psychische hulp?Klagen helpt! Had een boze email gestuurd naar Home Office en ik kijk net online naar de voortgang van mijn immigratie status; SETTLED STATUS!
Kan wel janken![]()
Hoop niet dat al die mensen dat bij ons denken als hun dossier toevallig behandeld werd na een boze mail (die in 99% van de gevallen nog niet eens gelezen is op dat moment)
Gefeliciteerd.

(heb contact gehad adhv email, daarmee urgentie gekregen etcetera).
Gefeliciteerd Hell. Het is je gegund en ik hoop dat het je helpt in de toekomst Hoe zit het met je aanvraag naar een Engels krachtforum? Weet je al wanneer je defintief overgaat?Klagen helpt! Had een boze email gestuurd naar Home Office en ik kijk net online naar de voortgang van mijn immigratie status; SETTLED STATUS!
Kan wel janken![]()
Gefeliciteerd Hell. Het is je gegund en ik hoop dat het je helpt in de toekomst Hoe zit het met je aanvraag naar een Engels krachtforum? Weet je al wanneer je defintief overgaat?

Dan eet ik er net zoveel als jij, kunnen we met z'n drieën kussen.
Jij werkt als clown op Curaçao?
We hebben aardig wat overeenkomsten. Vooral de rode haren en make-up.
Waar ben je geweest dan? WC?
Weekje naar ban-island
Ach zieltje toch....vervelend eiland is dat.
Jij bent mijn zieltjeAch zieltje toch....vervelend eiland is dat.
Nou, en door!
Hemels!
Hoe komt het dat je een ban kreeg
Omdat ik me niet aan de ramadan hield...

welkom terug en gedraag je lelijkerd.