MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.242
Klagen helpt! Had een boze email gestuurd naar Home Office en ik kijk net online naar de voortgang van mijn immigratie status; SETTLED STATUS!

Ik kan nu eindelijk meer hulp krijgen :D
Kan wel janken :o
Gefeliciteerd! Ik wens je het beste!

• #174.244
Hoop niet dat al die mensen dat bij ons denken als hun dossier toevallig behandeld werd na een boze mail (die in 99% van de gevallen nog niet eens gelezen is op dat moment :roflol:)

Gefeliciteerd.

Haha thanks! Hoop het ook niet voor je :roflol:
Maar in mijn geval klopt het wel :o (heb contact gehad adhv email, daarmee urgentie gekregen etcetera).

• #174.246
Klagen helpt! Had een boze email gestuurd naar Home Office en ik kijk net online naar de voortgang van mijn immigratie status; SETTLED STATUS!

Ik kan nu eindelijk meer hulp krijgen :D
Kan wel janken :o
Gefeliciteerd Hell. Het is je gegund en ik hoop dat het je helpt in de toekomst Hoe zit het met je aanvraag naar een Engels krachtforum? Weet je al wanneer je defintief overgaat?

• #174.247
Gefeliciteerd Hell. Het is je gegund en ik hoop dat het je helpt in de toekomst Hoe zit het met je aanvraag naar een Engels krachtforum? Weet je al wanneer je defintief overgaat?

Nou, dankjewel..denk ik? :o

Wees maar gerust, ik blijf hier :D

Lilo And Stitch Laughing GIF

• #174.259
Voor de eerste keer in járen drie weken niet getraind door de verhuizing. Gister toch maar een openbare gym opgezocht en een legday gedaan op 50% kracht.

Vandaag zoveel spierpijn dat ik amper m’n bed uit kan komen en de enige neerwaardse beweging die ik kan maken is mezelf semi laten vallen :roflol:

Terug
Naar boven