MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.221
Ik meet de bloeddruk altijd 5 jeer want bij de eerste 2-3 keer heb ik onbewust nog spanning. Het kan dan wel 20 punten schelen. Eens per jaar krijg ik een 24 uurs meting omdat bij de dokter zelf de bloeddruk sky high is. Ze noemen het ook wel witte jassen bloeddruk.
Word je opgewonden van de verpleegsters?

• #174.223
Wow heftig lijkt me dat, een longontsteking. Is alles nu weer in orde dan ondanks dat je powerlevel laag is?
Gelukkig heb ik gedurende de hele periode verder geen klachten gehad naast de benauwdheid en kortademigheid. Ik heb er ook iets te lang mee gelopen omdat de klachten recent na twee weken slopen kwamen, ik dacht dat ik gewoon wat te veel stof in had geademd.

Laatst weer foto's laten maken omdat ik nog steeds klachten heb, maar de ontstekingen zijn er gelukkig niet meer na de antibiotica. Kwestie van terug opbouwen en goed op mijn ademhaling letten, die wil nog wel eens oppervlakkig zijn omdat ik best wat druk ervaarde op mijn borst en een tijdje slecht heb geademd.

• #174.224
IMG_0703.jpeg

• #174.231
Nou gefeliciteerd alleen de grote vraag is of je een beetje pannenkoeken kan bakken.
Volgens mij wel. 😅
Nou als dit geen teken van God is dan weet ik het ook niet meer.
Noem je haar nu een pannekoek?
Nee pas wel op. Krijg ik zo een poffertje op m’n bek.
😂🙌

• #174.240
Klagen helpt! Had een boze email gestuurd naar Home Office en ik kijk net online naar de voortgang van mijn immigratie status; SETTLED STATUS!

Ik kan nu eindelijk meer hulp krijgen :D
Kan wel janken :o

Terug
Naar boven