Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.841
Ze heeft me 77 negatieve karmapunten aan m'n broek gesmeerd voor die opmerking dat ik met haar geen welles/nietes discussie ga voeren, dus mijn dag is weer geslaagd. I love it when she gets angry! ;)

1712750978725.jpeg
Reactie incoming: nee ik ben helemaal niet triggered, hoe kom je daar nou bij. Was gewoon grappig bedoeld!!!111!

• #174.842
Ze heeft me 77 negatieve karmapunten aan m'n broek gesmeerd voor die opmerking dat ik met haar geen welles/nietes discussie ga voeren, dus mijn dag is weer geslaagd. I love it when she gets angry! ;)

1712750978725.jpeg

Als je bericht erbij had gelezen, had je geweten dat ik niet boos of getriggerd ben :roflol:

Reactie incoming: nee ik ben helemaal niet triggered, hoe kom je daar nou bij. Was gewoon grappig bedoeld!!!111!

Omdat het klopt (al weet jij niet wat ik als karma erbij had gezet). Jouw karma die je mij gaf... volgens mij weet je zelf niet eens wat het betekent :o

• #174.844
Kind en ik zaten in de tram, man met z'n kids die tegenover ons zaten gaan eruit (mijn kind en zijn kind allemaal grappig doen natuurlijk) en ik zie dat er een rugzak op de stoel naast de man ligt.
Vraag aan andere passagiers of het hun tas is..nee.
Dus ik pak de rugzak, kind en ik gaan 2 haltes verder eruit, pakken tram terug 2 haltes, gaan eruit waar zij eruit gingen en ik had gezien welke straat ze in liepen, dus wij die straat in.

Niemand te zien. Wij lopen heel eind verder, zie ik die man tegemoet komen (zonder kids) en ziet ons en zijn rugzak.

Hij was zooooo enorm blij, echt geweldig om te zien en het voelt zo goed om gewoon iets kleins te doen (voor ons) om een groot iets voor een ander voor elkaar te krijgen.

Het was ook een beetje 'pay it forwards' want in de supermarkt was er een man die een speeltje voor m'n zoontje wilde kopen (ik zei namelijk nee, want hij had al aardig wat gehad vanwege Eid) en hij vroeg waar z'n vader was. Vondtie zielig denk ik dus hij stond erop dat hij een speeltje voor m'n zoontje kocht.
Echt ontzettend lief!

Daarna een andere man die vond dat mijn zoontje zo respectvol was en goede manieren had, dat ik er maar trots op mag zijn.

Stond half te janken :o :roflol:

E Online Kind GIF by E!

• #174.845
Wie goed doet.. ❤️

• #174.847
Winning!

Plaatselijke vetverbranding en je moet wel een walvis zijn.
When it comes to exercise, you want to focus on burning fat in the right areas. Do exercises like scissor kicks, reverse crunches, and leg raises to target abdominal fat.
Men can gain 1 inch of penis length for every 30-50 pounds they lose. The catch of the relationship between weight loss and penis size is your current weight.

Laatst bewerkt:
  • #174.852
Die proteïne repen van grenade in de Jumbo zijn lekker.

• #174.853
Klopt, die camera beelden zie ik regelmatig terug bij opsporing verzocht. De beelden zijn dan vaak niet duidelijk genoeg om het hele gebeuren goed te duiden.

En je ziet dan ook beelden van een vrouw en kind die een rugzak van een man en kinderen mee de tram uit nemen om dan daarna weer terug te keren zonder tas?
Oh ja echt verdacht hoor!!

Geven ze hier echt geen kut om.

• #174.854
Ik ben benaderd door de Bullworker company, of ze een foto van mij mogen gebruiken voor in een boek waar ze aan bezig zijn 😁

• #174.859
Terug
Naar boven