- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Origineel hoor, die zag ik net ook voorbij komen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Origineel hoor, die zag ik net ook voorbij komen.
Liever niet.
Hoeft ook niet, maar je zou er dan wel achterkomen wat het effect is.
Hoeft ook niet, maar je zou er dan wel achterkomen wat het effect is.
Maar wel grappig dat je er om vraagt.
Nee, K82
Wel iets te veel OSB naar mijn smaak.Klussen met m'n ladyfriend. Kijk mensen, dit is nou planking.
![]()
Dit is mijn uitspraak gericht op @Arminius en dit is compleet niet negatief bedoeld."Soms.....ben jij echt een harteloos en koud figuur, alsof er met naaldhakken op mijn hart gestampt wordt..." –K82 (2024)
Dit is mijn uitspraak gericht op @Arminius en dit is compleet niet negatief bedoeld.
Even voor de duidelijkheid:
Ik waardeer iedereen op dit forum en deze uitspraak is dan ook sarcastisch/grappig/"vriendschappelijk" bedoeld.....
Waar ik een schurft hekel aan heb, is onrecht, mensen bewust kwetsen, iemand kleineren of treiteren terwijl de grens al bereikt is, iemand demotiveren.
Als ik merk dat mijn uitspraken of grappig bedoelde teksten kwetsend over zouden komen zou ik meteen aangeven dat dit niet zo bedoeld is.
Met mij kun je altijd praten en alles bespreken.
Wilde ik even zeggen, zonder al te veel punten in de zinnen want dat vindt @Kathlinoo wellicht een beetje raar. (respect)
Ach kinderen toch, wel lief zijn he, anders gaan jullie maar even op de wipwap of lekker op de schommel.
Goed punt!Ach ja, je kan beter teveel puntjes typen dan nemen.
En daarna gewoon weer door.Als ik merk dat mijn uitspraken of grappig bedoelde teksten kwetsend over zouden komen zou ik meteen aangeven dat dit niet zo bedoeld is.