- Waardering
- 3.845
jij bent nobody specialIk moest weer even 7+ pagina's aan posts doorlopen.
Maar damn wat een boel vijandigheid en pestgedrag hier.
Waarom![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij bent nobody specialIk moest weer even 7+ pagina's aan posts doorlopen.
Maar damn wat een boel vijandigheid en pestgedrag hier.
Waarom![]()
Ja het is tegenwoordig kiezen,Al 6 maanden natty. Het verlangen om the juicen voor de hard-veiny-big-look blijft natuurlijk aanhouden.
Al 6 maanden natty. Het verlangen om the juicen voor de hard-veiny-big-look blijft natuurlijk aanhouden.

Mijn vrienden zeggen toch heel wat anders over mijn moeder. Schijnt zelfs dat als je Marco roept Polo terug krijgt.![]()
Aboutaleb: 'Fakkels uit stadion houden lastig, meegenomen in intieme delen'
Volgens de Rotterdamse burgemeester smokkelen supporters fakkels naar binnen "op plekken waar je mensen moeilijk kunt fouilleren."nos.nl
De burgemeester zegt dat niet alleen mannen, maar ook vrouwen dit doen. "Mij wordt verteld dat de wc's achter die vakken vol liggen met condooms, waar ze die fakkels in stoppen om ze verborgen te houden op intieme plekken."
Prima dat die man (vanwege zijn geloof?) geen normaal kutje herkent. Maar ff serieus, een fakkel daar in? Het is geen oneindig gat![]()
![]()
Beetje in de buurt? Of is dit niet in Tukkerse omstreken?Hier €2,18 voor super premium, v-power.
Ook 1,90 voor e5, 1,85 voor e10, 1,90 v-power/supreme diesel.
Meerdere objections, Omdat ik dus slechte aanleg heb. Ik als endomorph zijnde kom heel snel makkelijk in vet aan en moeilijk in spier aan, de trenbolone-look is natuurlijk fucking nice maar niet gezond. ik maak ook heel wat uurtjes 60u gemiddeld per week, dus kan ook niet als een autist alles on point hebben (voeding-training-rust). Ik vind dat alles on point moet zijn als je wil juicen.Wat is de reden dat je gestopt bent, als ik vragen mag?![]()
Lol ik train gewoon 5 days a week hoor😂Ja het is tegenwoordig kiezen,
Of audi RS of anabolics…. Moeilijke tijden ook voor jou dus
Dchterbij Winschoten dan tukkerville.Beetje in de buurt? Of is dit niet in Tukkerse omstreken?
Euro95 is e10, maar alsnog goedkoop bij onze Vlaamse Vrienden.
Nu in Texas, omgerekend € 0.81 per liter voor regular. 🤌
Arme jij, wat was dat dan, bier uit de supermarkt?
Gefeliciteerd 😄🎊Mijn verjaardag! Toch best knap dat ik de 40 heb gered 😍
En nu lekker de gym in
![]()
V-Power langs de snelweg.