Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.062

De burgemeester zegt dat niet alleen mannen, maar ook vrouwen dit doen. "Mij wordt verteld dat de wc's achter die vakken vol liggen met condooms, waar ze die fakkels in stoppen om ze verborgen te houden op intieme plekken."

Prima dat die man (vanwege zijn geloof?) geen normaal kutje herkent. Maar ff serieus, een fakkel daar in? Het is geen oneindig gat :roflol: :roflol:
Tegen mensen die fakkels het stadion binnen smokkelen door ze in hun intieme delen te stoppen, is nauwelijks iets te doen, zegt de burgemeester. "Of je moet op zijn Chinees op mensen jagen met speciale röntgenapparaten. Dat gaat mij te ver."

:finger:

• #175.066
Een fakkel van ±20 cm kun je er biologisch gezien best induwen hoor. Geen ervaring mee, maar doen alsof het biologisch gezien niet kan want 'zo diep is een vagina niet' is onzin.
En dan gaan we vandaag in rondjes praten over of een fakkel wel of niet in de vagina past.

Mooi forum dit.

• #175.068
Een fakkel van ±20 cm kun je er biologisch gezien best induwen hoor. Geen ervaring mee, maar doen alsof het biologisch gezien niet kan want 'zo diep is een vagina niet' is onzin.

Daarbij hoeven ze het er niet helemaal in te stoppen he.
En weer een discussie starten, letsgoooooooo!!!

• #175.074
Grappig hoe ik inhoudelijk reageer op iemand en iedereen begint te janken maar niks inhoudelijks reageert. Dag hoor.

• Heart
Waarderingen: K82
  • #175.075
Mijn verjaardag! Toch best knap dat ik de 40 heb gered 😍
En nu lekker de gym in
IMG-20240423-WA0000.jpg

• #175.076
Grappig hoe ik inhoudelijk reageer op iemand en iedereen begint te janken maar niks inhoudelijks reageert. Dag hoor.
Jij vindt het grappig, maar als je even nadenkt zal dat niet voor niets zo zijn denk je niet? Jij begint altijd van die domme discussies en blijft er 4 pagina's over doorlullen.

Terug
Naar boven