XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.323
Dat ik dit setje onder het zadel van de motor geduwd heb een paar maanden terug.
IMG-20240430-WA0011.jpeg

Sta je dan, bij een wegrestaurant in Parma Italie, 1400km van huis, met een stuk metaal in je band.

20240430_134053.jpg

Inmiddels weer 15km gereden met de plug en so far so good.

• #175.326
Gezegend en niks te klagen dus, heerlijk is dat. Heb bij een bedrijf gewerkt waar er commentaar werd geleverd als je met een collega aan het lachen was, kwam meteen de chef langs om te vragen of we wel even verder konden gaan met werken, was het buiten 30 graden dan was het in de hal minstens zo warm, ik drink veel water en de fles was snel leeg (1.5liter) dus wilde ik deze onder werktijd altijd even bijvullen, werd ook altijd kritiek op gegeven want dat moest in de pauze gebeuren en niet onder werktijd, en dan moest ik maar gewoon niet zo veel water drinken werd er dan gezegd. Echt bizar.
Bestaan die bazen nog 🫣 Voor hun 100 andere bedrijven toch! Deze tijd is kassa voor de werknemer!

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #175.328
Zojuist telefoontje gehad met de melding dat mijn neefje ( nr 6 ) gezond en met sterke longen ter wereld is gekomen ....erg mooi nieuws op een dag die niet al te best begon :heart:

• #175.329
  • #175.332
  • #175.337
  • #175.338
Herkenbaar, ik ben daardoor inmiddels veel banger voor de mondhygieniste dan voor de tandarts.
Nou dat is voor mij niet echt zo, alleen als ze met die krasser onder je tandvlees aan t schrapen is (wat gelukkig niet veel meer hoeft) is dat behoorlijk irritant.

Goed dat je er over begint trouwens, ik vergat dat ik voor dit jaar helemaal geen afspraak heb staan.

• #175.339
Gisteren een bezichtiging gehad in het smålhus wat ik laatst gepoost had.
Huis was oud en scheef. Maar dat maakt niet uit. Daar kunnen we wel iets van maken. "Kleinste" schuur was top. 2 verdiepingen. De onderste met een compleet ingerichte werkplaats incusief gereedschap. 25x10 meter ongeveer.
Ook helemaal top.
Maar dan de grote schuur. 4 verdiepingen vol met zooi. En 2 niet afgeschermde mest silos van een meter of 10 diep. Waarvan de railing een meter boven de grond zat. Dat gaat hem niet worden met 3 kinderen.
Ben nog wel aan het kijken of ik kan vinden wat het kost om de silos en grote schuur weg te laten halen.
Uitzicht was uitzonderlijk. Zicht over de valei en rivier onder aan de berg.
Wat me dag toch wel goed maak is dat ik het vanmorgen nog eens op een rijtje zet bij ons op her terras en we hier eigenlijk best wel goed hebben. We moeten niet weg hier op korte termijn. Maar zo een locatie als deze was komen we hier niet meer tegen.
1000010904.jpg

• #175.340
Maar dan de grote schuur. 4 verdiepingen vol met zooi. En 2 niet afgeschermde mest silos van een meter of 10 diep.
Is het een open schuur? Anders kan die toch op slot. Als ik het zo lees zijn de silo's die je bedoeld gierputten. Die kan je ook gewoon dicht gooien met een paar kuub zand. Geen idee of dat daar makkelijk te krijgen valt maar is dan een goekope oplossing lijkt me.

Terug
Naar boven