AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.381
20240502_082343.jpg
20240502_082407.jpg

Vandaag een paar klanten blij maken met splinternieuwe perscontainers. Mooi weer, muziekje, bitcoin chart erbij. Beloofd weer een prachtig dagje op de west-Brabantse wegen te worden.🥰😍

• #175.382
Ze zijn hier lekker op de 2 heetste dagen al het glas op 2 verdiepingen aan het vervangen, huis is goed opgewarmd. :o Gelukkig zat dit ding nog in de schuur. Zonwerend glas in de sportkamer, binnenkort een monoblock airco ophangen op plaats van de radiator. Niets zo lekker als een fris briesje tijdens het sporten.
AGC_20240502_113129998.jpg

• #175.383
Ze zijn hier lekker op de 2 heetste dagen al het glas op 2 verdiepingen aan het vervangen, huis is goed opgewarmd. :o Gelukkig zat dit ding nog in de schuur. Zonwerend glas in de sportkamer, binnenkort een monoblock airco ophangen op plaats van de radiator. Niets zo lekker als een fris briesje tijdens het sporten.
AGC_20240502_113129998.jpg
Eerlijk gezegd vind ik keihard zweten tijdens het sporten ook niet verkeerd, heb liever geen airco in mijn gym, koude lucht op warme spieren voelt niet lekker vind ik, mijn mening.

Als jij het lekker vindt, houden zo!

• #175.384
Eerlijk gezegd vind ik keihard zweten tijdens het sporten ook niet verkeerd, heb liever geen airco in mijn gym, koude lucht op warme spieren voelt niet lekker vind ik, mijn mening.

Ik heb liever -12 dan -+30, ben totaal geen fan van warmte. :o Voel me zelf altijd erg loom, traag en soms wat ziekjes met warmte.

• #175.386

Wij hebben geen airco in de gym, is nu al 28+ graden in de ochtend

Verneukt gewoon echt je workout, ben ook bezig met andere gym zoeken voor de zomer

Zeikesnat na 1 oefening

• #175.387
Wij hebben geen airco in de gym, is nu al 28+ graden in de ochtend

Verneukt gewoon echt je workout, ben ook bezig met andere gym zoeken voor de zomer

Zeikesnat na 1 oefening
Ligt eraan. Bij mij zetten ze voor en achterdeur open en dan is het wel prima te doen met een lekker fris briesje door de gym👍

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #175.388
Ligt eraan. Bij mij zetten ze voor en achterdeur open en dan is het wel prima te doen met een lekker fris briesje door de gym👍
Ja nu nog wel, maar hartje zomer kan je ook ver zoeken naar dat frisse briesje :roflol:

Mogen ook geen tanktops dragen (waar ik wel voorstander van ben) dus op die manier kan je ook niet echt afkoelen

• Like
  • #175.389
Ja nu nog wel, maar hartje zomer kan je ook ver zoeken naar dat frisse briesje :roflol:

Mogen ook geen tanktops dragen (waar ik wel voorstander van ben) dus op die manier kan je ook niet echt afkoelen
Oo kut. Bij ons lopen ze dan (semi) shirtloos. Maar ik zit in een oldskool hardcore gym met wel aardige buffels , bij ons kan en mag alles. Als het maar met respect voor de gym en de medemens gaat. Er trainen bij ons bijvoorbeeld ook maar 2 vrouwen. Bij ons is het gewoon niet interessant voor de insta-postende-terwijl-ze-gymmen-mensen. Tis lelijk, oud, verf komt van de muren en de geur van oud ijzer, zo train ik het beste. De klooiers blijven wel weg hierzo.

• #175.390
Oo kut. Bij ons lopen ze dan (semi) shirtloos. Maar ik zit in een oldskool hardcore gym met wel aardige buffels , bij ons kan en mag alles. Als het maar met respect voor de gym en de medemens gaat. Er trainen bij ons bijvoorbeeld ook maar 2 vrouwen. Bij ons is het gewoon niet interessant voor de insta-postende-terwijl-ze-gymmen-mensen. Tis lelijk, oud, verf komt van de muren en de geur van oud ijzer, zo train ik het beste. De klooiers blijven wel weg hierzo.

Onze gym was dus eerst zo

Was ook gewoon een tattooshop in de gym :p

Toen kwam er een nieuwe eigenaar, die wilde van het imago af (stond ook bekend als een gym vol juicers), heeft dit soort regels toegepast, zware dumbells weggehaald etc. om het minder interessant te maken

Maar alle old school apparatuur staat er nog, en sommige van de oude garden trainen er nog en je kan ze er zo uitpikken,

Vind het zelf wel jammer dat het zo veranderd is, maar qua commercieel perspectief snap ik de huidige eigenaar 100%

Trainde eerst ook bijna geen vrouwen hier omdat het zo intimiderend was voor buitenstaanders, alhoewel iedereen hartstikke aardig is, zolang je maar hard traint krijg je eigenlijk wel gewoon respect

• #175.392
Dat hebben wij dus ook. Zweten, deuren open, zonlicht dat naar binnen schijnt, en het gekletter van ijzer en gewichten....Oldschool is the best School!

• #175.393

Pff die kledingvoorschriften in sommige gyms, echt bizar man, enige wat wij niet mogen is zonder shirt trainen. Lange broek, korte broek, tanktop, hempie maakt allemaal niks uit, op blote voeten, op sokken maakt ook niet uit (komt nagenoeg niet voor)

• #175.394
Ok, nu ga ik bijna denken dat we in dezelfde gym trainen, maar aan je foto's te zien is dat niet zo.

Baas!

• #175.395
Ok, nu ga ik bijna denken dat we in dezelfde gym trainen, maar aan je foto's te zien is dat niet zo.

Baas!
"De bodybuilder" in Roosendaal. Eigenaar zit er al 40 jaar. Was vroeger wel je van het gym voor de wedstrijdmannen uit de buurt. De fotos van toen hangen rondom in de gym. Ieder lid krijgt ook elk jaar een nieuw shirtje. Echt een leuke sfeer daar. Iedereen helpt elkaar met spotten en supporten. Top❤️
20240502_131422.jpg

• Like
Waarderingen: GruX
  • #175.396
"De bodybuilder" in Roosendaal. Eigenaar zit er al 40 jaar. Was vroeger wel je van het gym voor de wedstrijdmannen uit de buurt. De fotos van toen hangen rondom in de gym. Ieder lid krijgt ook elk jaar een nieuw shirtje. Echt een leuke sfeer daar. Iedereen helpt elkaar met spotten en supporten. Top❤️
20240502_131422.jpg
Vet man.

Zusje van mijn vriendin woont in Roosendaal met haar man en 5 kinderen. Toevallig.

Bij ons in de gym hangt ook een soortgelijke sfeer, ook al ken je diegene niet maar als ie aan t strugglen is help je hem meteen mee, weinig vrouwen maar hoe dan ook goede sfeer.

• #175.397
Pff die kledingvoorschriften in sommige gyms, echt bizar man, enige wat wij niet mogen is zonder shirt trainen. Lange broek, korte broek, tanktop, hempie maakt allemaal niks uit, op blote voeten, op sokken maakt ook niet uit (komt nagenoeg niet voor)
Wij hebben de regel geen slippers en daar ben ik wel dankbaar voor

Idem voor geen blote voeten, erg ranzig

• Like
  • #175.398
Wij hebben de regel geen slippers en daar ben ik wel dankbaar voor

Idem voor geen blote voeten, erg ranzig
blote voeten kan ik nog wel begrijpen. Ach ja zo heeft elke gym wel wat.

Mijn gym zit elke zondag dicht, zaterdag open van 10:00 tot 13:00, ma t/m vrij 09:00 - 21:30 en in de zomervakantie sowieso 4 tot 6 weken in de middag tussen 13:00 en 18:00 dicht.....dat is dan wel jammer.

Terug
Naar boven