Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig zat dit ding nog in de schuur. Zonwerend glas in de sportkamer, binnenkort een monoblock airco ophangen op plaats van de radiator. Niets zo lekker als een fris briesje tijdens het sporten. Eerlijk gezegd vind ik keihard zweten tijdens het sporten ook niet verkeerd, heb liever geen airco in mijn gym, koude lucht op warme spieren voelt niet lekker vind ik, mijn mening.Ze zijn hier lekker op de 2 heetste dagen al het glas op 2 verdiepingen aan het vervangen, huis is goed opgewarmd.Gelukkig zat dit ding nog in de schuur. Zonwerend glas in de sportkamer, binnenkort een monoblock airco ophangen op plaats van de radiator. Niets zo lekker als een fris briesje tijdens het sporten.
![]()
Ik heb liever -12 dan -+30, ben totaal geen fan van warmte.Eerlijk gezegd vind ik keihard zweten tijdens het sporten ook niet verkeerd, heb liever geen airco in mijn gym, koude lucht op warme spieren voelt niet lekker vind ik, mijn mening.
Als jij het lekker vindt, houden zo!
Voel me zelf altijd erg loom, traag en soms wat ziekjes met warmte.DankjewelEerlijk gezegd vind ik keihard zweten tijdens het sporten ook niet verkeerd, heb liever geen airco in mijn gym, koude lucht op warme spieren voelt niet lekker vind ik, mijn mening.
Eerlijk gezegd vind ik keihard zweten tijdens het sporten ook niet verkeerd, heb liever geen airco in mijn gym, koude lucht op warme spieren voelt niet lekker vind ik, mijn mening.
Ligt eraan. Bij mij zetten ze voor en achterdeur open en dan is het wel prima te doen met een lekker fris briesje door de gym👍Wij hebben geen airco in de gym, is nu al 28+ graden in de ochtend
Verneukt gewoon echt je workout, ben ook bezig met andere gym zoeken voor de zomer
Zeikesnat na 1 oefening
Ja nu nog wel, maar hartje zomer kan je ook ver zoeken naar dat frisse briesjeLigt eraan. Bij mij zetten ze voor en achterdeur open en dan is het wel prima te doen met een lekker fris briesje door de gym👍

Oo kut. Bij ons lopen ze dan (semi) shirtloos. Maar ik zit in een oldskool hardcore gym met wel aardige buffels , bij ons kan en mag alles. Als het maar met respect voor de gym en de medemens gaat. Er trainen bij ons bijvoorbeeld ook maar 2 vrouwen. Bij ons is het gewoon niet interessant voor de insta-postende-terwijl-ze-gymmen-mensen. Tis lelijk, oud, verf komt van de muren en de geur van oud ijzer, zo train ik het beste. De klooiers blijven wel weg hierzo.Ja nu nog wel, maar hartje zomer kan je ook ver zoeken naar dat frisse briesje
Mogen ook geen tanktops dragen (waar ik wel voorstander van ben) dus op die manier kan je ook niet echt afkoelen
Oo kut. Bij ons lopen ze dan (semi) shirtloos. Maar ik zit in een oldskool hardcore gym met wel aardige buffels , bij ons kan en mag alles. Als het maar met respect voor de gym en de medemens gaat. Er trainen bij ons bijvoorbeeld ook maar 2 vrouwen. Bij ons is het gewoon niet interessant voor de insta-postende-terwijl-ze-gymmen-mensen. Tis lelijk, oud, verf komt van de muren en de geur van oud ijzer, zo train ik het beste. De klooiers blijven wel weg hierzo.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.Ik heb liever -12 dan -+30, ben totaal geen fan van warmte.Voel me zelf altijd erg loom, traag en soms wat ziekjes met warmte.
Dat hebben wij dus ook. Zweten, deuren open, zonlicht dat naar binnen schijnt, en het gekletter van ijzer en gewichten....Oldschool is the best School!Ligt eraan. Bij mij zetten ze voor en achterdeur open en dan is het wel prima te doen met een lekker fris briesje door de gym👍
Pff die kledingvoorschriften in sommige gyms, echt bizar man, enige wat wij niet mogen is zonder shirt trainen. Lange broek, korte broek, tanktop, hempie maakt allemaal niks uit, op blote voeten, op sokken maakt ook niet uit (komt nagenoeg niet voor)Ja nu nog wel, maar hartje zomer kan je ook ver zoeken naar dat frisse briesje
Mogen ook geen tanktops dragen (waar ik wel voorstander van ben) dus op die manier kan je ook niet echt afkoelen
Ok, nu ga ik bijna denken dat we in dezelfde gym trainen, maar aan je foto's te zien is dat niet zo.Oo kut. Bij ons lopen ze dan (semi) shirtloos. Maar ik zit in een oldskool hardcore gym met wel aardige buffels , bij ons kan en mag alles. Als het maar met respect voor de gym en de medemens gaat. Er trainen bij ons bijvoorbeeld ook maar 2 vrouwen. Bij ons is het gewoon niet interessant voor de insta-postende-terwijl-ze-gymmen-mensen. Tis lelijk, oud, verf komt van de muren en de geur van oud ijzer, zo train ik het beste. De klooiers blijven wel weg hierzo.
"De bodybuilder" in Roosendaal. Eigenaar zit er al 40 jaar. Was vroeger wel je van het gym voor de wedstrijdmannen uit de buurt. De fotos van toen hangen rondom in de gym. Ieder lid krijgt ook elk jaar een nieuw shirtje. Echt een leuke sfeer daar. Iedereen helpt elkaar met spotten en supporten. Top❤️Ok, nu ga ik bijna denken dat we in dezelfde gym trainen, maar aan je foto's te zien is dat niet zo.
Baas!
Vet man."De bodybuilder" in Roosendaal. Eigenaar zit er al 40 jaar. Was vroeger wel je van het gym voor de wedstrijdmannen uit de buurt. De fotos van toen hangen rondom in de gym. Ieder lid krijgt ook elk jaar een nieuw shirtje. Echt een leuke sfeer daar. Iedereen helpt elkaar met spotten en supporten. Top❤️![]()
Wij hebben de regel geen slippers en daar ben ik wel dankbaar voorPff die kledingvoorschriften in sommige gyms, echt bizar man, enige wat wij niet mogen is zonder shirt trainen. Lange broek, korte broek, tanktop, hempie maakt allemaal niks uit, op blote voeten, op sokken maakt ook niet uit (komt nagenoeg niet voor)
blote voeten kan ik nog wel begrijpen. Ach ja zo heeft elke gym wel wat.Wij hebben de regel geen slippers en daar ben ik wel dankbaar voor
Idem voor geen blote voeten, erg ranzig
zo is hij
Zo ben ik