MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.401
blote voeten kan ik nog wel begrijpen. Ach ja zo heeft elke gym wel wat.

Mijn gym zit elke zondag dicht, zaterdag open van 10:00 tot 13:00, ma t/m vrij 09:00 - 21:30 en in de zomervakantie sowieso 4 tot 6 weken in de middag tussen 13:00 en 18:00 dicht.....dat is dan wel jammer.
Mijn gym is 24/7 met een mogelijkheid om naakt te sporten. Waar leef je dat er niet iets in de buurt is met fatsoenlijkere tijden?

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #175.403
  • #175.404
Mijn gym is 24/7 met een mogelijkheid om naakt te sporten. Waar leef je dat er niet iets in de buurt is met fatsoenlijkere tijden?
Almelo, genoeg "gyms" maar niet een zoals waar ik train, ik vind t niet erg dat ze op zondag dicht zijn, en die tijden daar ben ik wel aan gewend, alleen dat zomerrooster is een beetje jammer.

• #175.409
Bij mijn gym zijn de tijden nog beperkter. Maar f**k dat, ik vind het een fijne gym. Za alleen in de ochtend is voor mij wel een stok achter de deur

• #175.413
  • #175.414
- Waarom moeten we jou aannemen?
- Ik ben ervaringsdeskundige!

Zoiets? :)
Hahahaha, nou ik ben juist best een beheerst rustig type. Maar geen mak lammetje, soms moet je om in de zorg te kunnen werken zelf een klein beetje gek zijn. Dit forum is andere koek, hier worden de limieten van het menselijk psyche volledig blootgesteld.

• #175.415
the sign in the road says we are going somewhere ohhhh yeaaaahhh .#wastedyouthcrew gratz maat
''
I been running down a dead end street
I wanna rip through all the faces of the fools I see
And I know I'll never get away''

Cheers maat , deze gasten zo vaak live gezien.

Samen met deze band mijn favo hardcore punk artiesten.

• #175.417
Hahahaha, nou ik ben juist best een beheerst rustig type. Maar geen mak lammetje, soms moet je om in de zorg te kunnen werken zelf een klein beetje gek zijn. Dit forum is andere koek, hier worden de limieten van het menselijk psyche volledig blootgesteld.
Is ook geen oordeel hé.

Hoe dan ook, gefeliciteerd en succes!

• #175.419
Is ook geen oordeel hé.

Hoe dan ook, gefeliciteerd en succes!
Alles in balans. Proefdag meegelopen en ging goed, je moet hier wel stevig in je schoenen staan.

In het gesprek niks over ervaringsdeskundigheid naar voren gekomen. Dat kan ik wel een stukje meenemen uit het verleden helaas, maar noem dat meer groeimomenten. Ik zou het voor geen goud willen ruilen met zon leven waarbij alles van een leien dakje verloopt. Je leert het meeste van de hard times. Dit is bij velen ook echt wel vaak een motivatie om in de zorg te werken. Mits je de shit uit je verleden wel enigszins hebt verwerkt tenminste.

Terug
Naar boven