XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.581
  • #175.584
Sowieso blijft het irritant dat @ak in iedere post express @Hell93 blijft noemen. Beetje kinderachtig en pesterig.

(Ik heb overigens niets gerapporteerd.)

• #175.588
Hier zal geen vogel meer tegenaan rammen! Sinds we het glas vervangen hebbem bleven ze er tegenaan vliegen. :(
AGC_20240504_130449950.jpg

• #175.589
  • #175.595
Die hele gedrochtelijke achtertuin gaat er uit, maar dat is voor volgend jaar. :p
Wij zijn net klaar hier met een oude tuin ombouwen naar een nieuwe modernere tuin.
Ik wou alleen het gazon vervangen, maar mijn vrouw wou ook een paar dingen.
Alleen de bestrating is hetzelfde gebleven :dunno:
Kosten, een netto maandsalaris, 14 dagen lang, al je vrije tijd, 1 echte ruzie, en zeker 2 trainingen.
Maar dan heb je ook wat.

• #175.598
Wij zijn net klaar hier met een oude tuin ombouwen naar een nieuwe modernere tuin.
Ik wou alleen het gazon vervangen, maar mijn vrouw wou ook een paar dingen.
Alleen de bestrating is hetzelfde gebleven :dunno:
Kosten, een netto maandsalaris, 14 dagen lang, al je vrije tijd, 1 echte ruzie, en zeker 2 trainingen.
Maar dan heb je ook wat.
Gelukkig hebben m'n vrouw en ik redelijk dezelfde smaak en interesses. :p We zijn bijna klaar met een 2 jarig verbouwtraject zonder een enkele ruzie. We hebben geen moeilijke keuzes gehad met hoe we iets wilden.
Heb je aan de tegenovergestelde richting ook een raam zitten?
Daar zit niks. Maar links rammen ze er ook tegen aan. Eerder nooit, tot de openslaande ramen links er uit gingen en er hr++ in kwam. Sindsdien rammen ze ook tegen het raam in de deur, die er al een jaar probleemloos in zat.

• #175.600
2023: Het natste jaar uit de geschiedenis van ons land
2024: Wanne bet?

Screenshot_20240505_130323_Samsung Internet.jpg

Maar het is nu mooi weer dus ik ben happy :)

Terug
Naar boven