- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Komt vanzelf goed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt vanzelf goed.
Jawel. Maar 4ploegen ipv5 is toch wel even wennen hoor. En 15min op de fiets vs 45min met de auto. En dan weer terug 😂
Ik ben altijd vrij op 5 mei. Keuze van mijn werkgever gezien mijn beroep.
Ja, valt niet altijd mee.Jawel. Maar 4ploegen ipv5 is toch wel even wennen hoor. En 15min op de fiets vs 45min met de auto. En dan weer terug 😂
Ik heb gewoon 2 weken meivakantie.

Ik heb Hemelvaartsdag vrij. Dat is toch mooi een dag.
Klopt nu is de 5 ploegen ook wel het beste wat je kan hebben qua ploegendienst. Maar goed ik kan altijd nog verhuizen mocht alles goed uitpakken.
Ga je nog dauwtrappen ?Ik heb Hemelvaartsdag vrij. Dat is toch mooi een dag.
Naar dat je zo’n vervelende periode achter de rug hebt, goed om er dan even tussenuit te gaan!☺️ Toffe route ook, ik heb vorig jaar dit gereden:Vakantie geboekt. Eindelijk een beetje terug rust in mijn leven na 4 jaar nadat ik mijn vader zag achteruit gaan door kanker & andere negatieve dingen.
![]()
Haha iemand die mij gaat op hypen 🤣Naar dat je zo’n vervelende periode achter de rug hebt, goed om er dan even tussenuit te gaan!☺️ Toffe route ook, ik heb vorig jaar dit gereden:
![]()
Zo ben ik💁🏻♀️Haha iemand die mij gaat op hypen 🤣
Hoe vond je Marroko, veel andere toeristen tegen gekomen ?
Je hebt wel alleen maar steden gedaan zo te zien. Atlas gebergte of woestijn ben je niet geweest ?
Zo ben jij.Zo ben ik💁🏻♀️
Ik ben er jaren geleden al eens eerder geweest en toen in de woestijn geslapen, nu een stedentrip, kids waren mee. Wel een nachtje Agafay desert gedaan en verder veel in riads geslapen. En veel toeristen, maar sommige stukjes wilde ik liever geen autopech hebben zeg maar.
Ik dacht 10?Na meer dan 2 jaar bijna uit een diep dal.... Licht aan het eind van de tunnel... Hopelijk.
Sporten heeft veel geholpen.

Als het mooi genoeg is voor 2 keer naartoe te gaan ben ik er nu wel benieuwd naar. Ja met kids is het wel wat moeilijker.Zo ben ik💁🏻♀️
Ik ben er jaren geleden al eens eerder geweest en toen in de woestijn geslapen, nu een stedentrip, kids waren mee. Wel een nachtje Agafay desert gedaan en verder veel in riads geslapen. En veel toeristen, maar sommige stukjes wilde ik liever geen autopech hebben zeg maar.