AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.626
IMG20240502092430.jpg

Wandelingen in het zonnetje

• #175.632
Vakantie geboekt. Eindelijk een beetje terug rust in mijn leven na 4 jaar nadat ik mijn vader zag achteruit gaan door kanker & andere negatieve dingen.

Screenshot_2024-05-06-19-02-22-70_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Naar dat je zo’n vervelende periode achter de rug hebt, goed om er dan even tussenuit te gaan!☺️ Toffe route ook, ik heb vorig jaar dit gereden:

IMG_7748.jpeg

• #175.633
Naar dat je zo’n vervelende periode achter de rug hebt, goed om er dan even tussenuit te gaan!☺️ Toffe route ook, ik heb vorig jaar dit gereden:

IMG_7748.jpeg
Haha iemand die mij gaat op hypen 🤣

Hoe vond je Marroko, veel andere toeristen tegen gekomen ?
Je hebt wel alleen maar steden gedaan zo te zien. Atlas gebergte of woestijn ben je niet geweest ?

• #175.634
Haha iemand die mij gaat op hypen 🤣

Hoe vond je Marroko, veel andere toeristen tegen gekomen ?
Je hebt wel alleen maar steden gedaan zo te zien. Atlas gebergte of woestijn ben je niet geweest ?
Zo ben ik💁🏻‍♀️

Ik ben er jaren geleden al eens eerder geweest en toen in de woestijn geslapen, nu een stedentrip, kids waren mee. Wel een nachtje Agafay desert gedaan en verder veel in riads geslapen. En veel toeristen, maar sommige stukjes wilde ik liever geen autopech hebben zeg maar.

• #175.635
Zo ben ik💁🏻‍♀️

Ik ben er jaren geleden al eens eerder geweest en toen in de woestijn geslapen, nu een stedentrip, kids waren mee. Wel een nachtje Agafay desert gedaan en verder veel in riads geslapen. En veel toeristen, maar sommige stukjes wilde ik liever geen autopech hebben zeg maar.
Zo ben jij.

• #175.637
Zo ben ik💁🏻‍♀️

Als het mooi genoeg is voor 2 keer naartoe te gaan ben ik er nu wel benieuwd naar. Ja met kids is het wel wat moeilijker.

Waarom is ak geband ?

• #175.638
Gisteren na 7 werken werken een vast contract kunnen tekenen. Na onze permanente verblijfsvergunning is dit wel een fijne geruststelling en voordelig bij onze hypotheek aanvraag. Je moet eigenlijk een jaar werken voor je een hypotheek kan krijgen. Maar we hopen dat dit genoeg is. En het bedrag wat we willen krijgen als hypotheek is minder dan 50% dan ze willen voor het huis. Terwijl de norm 15% eigen inleg is. Met een beetje gluk wonen we dadelijk voor ongeveer 400€ per maand.
En grote kans dat het toch het huis wordt waar we vorige week zijn geweest.

• #175.639
Blij voor je :flexbiceps:

• #175.640
Ik mag zeer waarschijnlijk binnenkort een 1 jaar contract tekenen voor m'n huidige huurwoning :D dus dan hebben we in ieder geval voor minstens 1 jaar een dak boven ons hoofd!

Happy Betty White GIF

Zooooo dankbaar daarvoor :heart:

Edit: getekend :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven