Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, en realtime pollen idd.en wat is het nut daarvanof zijn het zegmaar zn eigen servers die hij wil monitoren?
wat is pollen? kheb al google geprobeerd. en hoeveel ca$h krijg je ervoor?

Zoek eens op long polling, en je denkt toch niet echt dat ik je ga vertellen hoeveel ik verdien?wat is pollen? kheb al google geprobeerd. en hoeveel ca$h krijg je ervoor?

oke zal ik doen.Zoek eens op long polling, en je denkt toch niet echt dat ik je ga vertellen hoeveel ik verdien?![]()

xvideos.com is beter staat veeeeeel meer op
Gewoon een kerstpakket en ik mag z'n vrouw een veeg geven in al haar pretgleuven.oke zal ik doen.
vertel dan hoeveel die zeikvent je geeft![]()
oke zal ik doen.
vertel dan hoeveel die zeikvent je geeft
---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------
xvideos.com is beter staat veeeeeel meer op

yep big tits big butts nice face + stockings ftwOok de videos waar jij zo graag naar kijkt kleine Joran?![]()
like game monitor?
Een programma om realtime gegevens te checken op meerdere game servers.
volgens mij niet
Je kan het er mee vergelijken idd, alleen worden er veel meer gegevens beschikbaar gesteld en is het in de vorm van een java app voor z'n mobiele telefoon zodat hij onderweg de boel kan bijhouden.
Je kan het er mee vergelijken idd, alleen worden er veel meer gegevens beschikbaar gesteld en is het in de vorm van een java app voor z'n mobiele telefoon zodat hij onderweg de boel kan bijhouden.
Dat is niet mijn probleem.
Dat is in te stellen, momenteel elke 0.5 (s).Haha wat dom is die gast zeg xD zijn mobiel stuurt dus elke seconde aanvragen voor data ?
Ahh dankje