Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Santino is inderdaad een erg lieve man en komt dicht bij perfectie. Aan de ene kant is hij een sterke, gerespecteerde leider, maar aan de andere kant kan hij toch erg lief en teder zijn. Je zou kunnen zeggen dat Santino de ideale man is.
Welkom op het internet, de plek waar iedereen een held is.moord, macht, verkrachting, haat, geweld, afgunst, liefde, lachen, angst, pedofilie, efebofilie, necrofilie, homocoïtusualiteit, gelovigen, machtsverhoudingen, autoriteit, wapens, coïtus, drugs, muziek, onverschilligheid, egoïsme, eigen wereld, übermensch, kindsoldaat, oorlog, incest, genocide, kampen, symbolen, overlevingsdrang, narcisme, psychopathie, twee gezichten, mishandeling, ongelukkig, melancholie, ontrouw, slinksheid, schaken, zakenwereld, geweten, krachttraining, grote mensen, ideaalbeeld, einzelgänger, gevecht, pijn, marteling, ophanging, executie, geloof, mensen, dieren, natuurlijke selectie, wraaklust, duivels, aankleding, visualisering, engheid, gevaar, staren, horen, bewegen, jagen, roven, psychedelica, literatuur, schrijven, complot, geestelijke terreur, persoonlijkheid..........

Ik doelde meer op het feit dat, al dat met een klik op de muis te vinden is op het interwebz.Ik zeg gewoon wat ik denk...
---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------
Doe ik ook weleens in real life, maar ik maak hier geen vrienden mee![]()

Same here, m'n ballen zijn zo blauw geworden dat ik ze niet meer in m'n blauwe onderbroek terug zie, ik overweeg dan ook weer om m'n balharen voortaan niet meer te scheren aangezien enig contrast in m'n onderbroek wel degelijk aan te raden is.
Zit je haar te vingeren ofzo?