MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik leef nog en ik kan nog steeds aan me doelen werken

Same here, m'n ballen zijn zo blauw geworden dat ik ze niet meer in m'n blauwe onderbroek terug zie, ik overweeg dan ook weer om m'n balharen voortaan niet meer te scheren aangezien enig contrast in m'n onderbroek wel degelijk aan te raden is.

:roflol:!!

Wellicht beide en is hij daardoor al een behoorlijk tijdje bezig?
Lijkt me best leuk voor een vrouw al dat gekietel bij haar klitje met af en toe een verdwaalde vinger die op ontdekkingsreis gaat in de wijde wereld die vagina heet.

Heb net veel DVDs van Jay cutler en eBooks van Arnold zijn trainingen !
jammer dat je dat hier nergens kan posten?

Ik ruik bakmi keriting ayam asin ceker en gado gado, ik ben in een jubelstemming die zijn weerga niet kent. :)

Dit biertje.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

dit:

[Link niet meer beschikbaar]
@ 34:05 - 34:15
daar tussenin gebeurt het :roflol:

ik lag helemaal gevouwen :roflol:

Teveel om op te noemen.:D

Dat ik vandaag mijn spieren weer mag overbelasten:D

Lekker weer en motorrijden op een R6 :D

je spamt als een gek en ik lees nooit wat grappigs en dan is het ****ING vervelend. Doe grappig of stfu
nee dit is grappig:rolleyes:
mijn excuses dat mijn teksten geen humor bevatten en daarmee jouw waardevolle tijd (die je ook aan je gangsta shizzle kon besteden) verspil.
ik raad je aan om mij op je negeer lijst te zetten zodat je niet meer je tijd hoeft te verspillen door mijn posts te lezen.
JA ik ben niet door

:roflol:
die gast is geniaal
de manier waarop vooral :roflol:

Financiele meevaller van bijna 10.000 euro en een aanbod voor een nieuwe baan waarbij het verzoekende bedrijf zelfs bereid is me uit te kopen bij m'n huidige werkgever :)

Club 4 was wel gezellig @ Renesse vanacht.

Terug
Naar boven