- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Als dat het geval is kan hij goed met 1 hand met z'n mobiel overweg en is hij wel heel erg gesteld op dbb

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als dat het geval is kan hij goed met 1 hand met z'n mobiel overweg en is hij wel heel erg gesteld op dbb![]()
Same here, m'n ballen zijn zo blauw geworden dat ik ze niet meer in m'n blauwe onderbroek terug zie, ik overweeg dan ook weer om m'n balharen voortaan niet meer te scheren aangezien enig contrast in m'n onderbroek wel degelijk aan te raden is.
!!Een vagina die geen grenzen kent of gewoon een labyrinth aan schaamhaar?Of hij zit er met zijn handen in omdat hij het mobieltje daar verloren is...
Een vagina die geen grenzen kent of gewoon een labyrinth aan schaamhaar?
Lijkt me best leuk voor een vrouw al dat gekietel bij haar klitje met af en toe een verdwaalde vinger die op ontdekkingsreis gaat in de wijde wereld die vagina heet.Wellicht beide en is hij daardoor al een behoorlijk tijdje bezig?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit:
[Link niet meer beschikbaar]
@ 34:05 - 34:15
daar tussenin gebeurt het
ik lag helemaal gevouwen![]()
haha gister gezien.
vond je het echt grappig of vond je het grappig dat hij dacht dat hij grappig was?
haha gister gezien.
vond je het echt grappig of vond je het grappig dat hij dacht dat hij grappig was?

nee dit is grappigje spamt als een gek en ik lees nooit wat grappigs en dan is het ****ING vervelend. Doe grappig of stfu

de manier waarop vooral