- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oxazepam zou ik niet direct een slaapmiddel noemen, wordt vaak voorgeschreven om depressieve en anxiety klachten te verminderen. Het kan wel zijn dat je daardoor beter in slaap komt omdat je minder ligt te piekeren. Temazepam is vaak meer gericht op slaap problematiek wanneer de bovenstaande klachten niet per definitie aanwezig zijn of aanleiding zijn tot het slecht slapen. Het helpt vaak ook je telefoon weg te leggen en je er niet te veel op te focussen, anders blijft je brein alsnog 'aan'.
Een HA geeft dit vaak wel als 1e voor ' inslaap problemen' als dit niet meer voldoende is gaat men vaak over naar Tema en dan Zopiclon etcOxazepam zou ik niet direct een slaapmiddel noemen, wordt vaak voorgeschreven om depressieve en anxiety klachten te verminderen. Het kan wel zijn dat je daardoor beter in slaap komt omdat je minder ligt te piekeren. Temazepam is vaak meer gericht op slaap problematiek wanneer de bovenstaande klachten niet per definitie aanwezig zijn of aanleiding zijn tot het slecht slapen. Het helpt vaak ook je telefoon weg te leggen en je er niet te veel op te focussen, anders blijft je brein alsnog 'aan'.
idd, maar de oorzaak vinden is belangrijker.Zoals inderdaad ook via DM gemeld gaat het vooral om stress/piekeren/wakker liggen waarom dat eerst zo is voorgeschreven. Is het nou maandag nog drama dan volgt een volgend recept.
Ik zou in therapie gaan. Heb je op de lange termijn meer aan.Zoals inderdaad ook via DM gemeld gaat het vooral om stress/piekeren/wakker liggen waarom dat eerst zo is voorgeschreven. Is het nou maandag nog drama dan volgt een volgend recept.
#ellenlangewachtlijstIk zou in therapie gaan. Heb je op de lange termijn meer aan.
Wat maakt mijn dag goed : dag 1 van niet meer uit mijn kont te hoeven pissen. Doei buikgriep!
HahahahaIk zou in therapie gaan. Heb je op de lange termijn meer aan.
Wat maakt mijn dag goed : dag 1 van niet meer uit mijn kont te hoeven pissen. Doei buikgriep!

dat scheelt al de helft. Nee het valt wel wat mee, alleen weken slecht slapen breekt je op
Als er benzo's in de mik geschoven worden is het wat mij betreft geen overbodige luxe om eens goed naar de oorzaken te gaan kijken door middel van therapie.#ellenlangewachtlijst
vaak ook niet nodig, ligt er helemaal aan wat er scheelt
Ja joh dat komt ook helemaal goed. Afgelopen jaar net geswitscht van baan, dus in een jaar tijd 2,5 week vakantie gehad. Doe ik zelf ook en dat slaat nu even doorAls er benzo's in de mik geschoven worden is het wat mij betreft geen overbodige luxe om eens goed naar de oorzaken te gaan kijken door middel van therapie.
Geeft zelf al aan stress/piekeren/ wakker liggen. Combinatie met fcked up slapen = wel degelijk iets aan het handje. Ga in therapie.
. Dus zo eerst 2 uren beuken in de Gym, dat scheelt ook al weer een heel eind.
En dan over een week of 3 is er tijd om een uurtje te praten, maar dan is het probleem ook al weer opgelost 
Vaak voldoet een gesprek of aantal met praktijkondersteuner(ggz) al. Je hoeft niet voor elke scheet in therapie, de GGZ is al overbelastAls er benzo's in de mik geschoven worden is het wat mij betreft geen overbodige luxe om eens goed naar de oorzaken te gaan kijken door middel van therapie.
Geeft zelf al aan stress/piekeren/ wakker liggen. Combinatie met fcked up slapen = wel degelijk iets aan het handje. Ga in therapie.
Dan vallen de gevolgen van weken slecht slapen ook wel mee.
Ja misschien wel , gesprek zal het uitwijzen je krijgt sowieso een intake.Vaak voldoet een gesprek of aantal met praktijkondersteuner(ggz) al. Je hoeft niet voor elke scheet in therapie, de GGZ is al overbelast
Haha het zal niet heel efficient gaan maar het is ontspanningDan vallen de gevolgen van weken slecht slapen ook wel mee.

Dat bedoel ik niet. Hij loopt al bij HA, en die zal hem als het nodig is wel doorverwijzen. Intake en 3maand moeten wachten heb je ook geen f**k aanJa misschien wel , gesprek zal het uitwijzen je krijgt sowieso een intake.
Dat de ggz onderbelast is ligt niet aan ons en is geen reden om niet voor jezelf te kiezen in deze. Is gwn je goed recht als je hulp nodig hebt, dat moet je niet laten omdat de overheid niet goed met de centjes kan omgaan.
Dit soort problemen kunnen zorgen voor langdurig uitval, en daar ben je met je werk ook niet beter mee af.Ja joh dat komt ook helemaal goed. Afgelopen jaar net geswitscht van baan, dus in een jaar tijd 2,5 week vakantie gehad. Doe ik zelf ook en dat slaat nu even door. Dus zo eerst 2 uren beuken in de Gym, dat scheelt ook al weer een heel eind.
En dan over een week of 3 is er tijd om een uurtje te praten, maar dan is het probleem ook al weer opgelost
![]()