- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Curaçao Instelling Tegen Ontwikkeling, dûh...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Curaçao Instelling Tegen Ontwikkeling, dûh...
Ah ja kak, hier loopt het onderwijs natuurlijk 30 jaar achter.. eigenlijk is dit dus groep 2 niveau naar Nederlandse maatstaven.
Juist niet, 30 jaar geleden was het onderwijs veel beter!Ah ja kak, hier loopt het onderwijs natuurlijk 30 jaar achter.. eigenlijk is dit dus groep 2 niveau naar Nederlandse maatstaven.

Ach, wij... nvm.Even zonder gekheid, de lokale scholen krijgen hier inderdaad wel het afgedankte materiaal uit Nederland. Mijn dochter zit op een particuliere Nederlandse school.

Voorlezen zorgt voor meer plezier aan het lezen en het prikkelen van de fantasie. Natuurlijk heeft dat nutAl dat (voor)lezen werpt toch z’n vruchten af: kind zit in groep 5 en scoort op de Cito midden groep 8. Emigreren, nieuwe school, allemaal veranderingen en dan toch zo presteren. Jaaaa laat mij even pochen😜 Trotse mama!![]()
Ik ben zelf een echte boekenverslinder, afgelopen jaar heb ik er buiten mijn studie om zo’n 100 gelezen. Dan is het hopen dat je je kids daar ook mee aansteekt😜Voorlezen zorgt voor meer plezier aan het lezen en het prikkelen van de fantasie. Natuurlijk heeft dat nut
Zijn de klassen daar ook kleiner dan in Nederland?
Respect, ben daar wel jaloers op. Ik moet mij er altijd toe verzetten.... Maar we blijven proberen!Ik ben zelf een echte boekenverslinder, afgelopen jaar heb ik er buiten mijn studie om zo’n 100 gelezen. Dan is het hopen dat je je kids daar ook mee aansteekt😜
Beter, zulke kleine klassen!Beide dochters zitten met gemiddeld 10-15 kinderen in de klas (wisselt veel ivm defensie etc), het reguliere onderwijs kent wel grotere groepen zoals in Nederland.
Ik gun ieder kind die persoonlijke aandacht, al begrijp ik dat dit niet altijd haalbaar en/of realistisch is.Respect, ben daar wel jaloers op. Ik moet mij er altijd toe verzetten.... Maar we blijven proberen!
Beter, zulke kleine klassen!
Klopt!Maar het is echt niet altijd hoogstaande literatuur hoor haha
Hallo
Gerapporteerd
Ik heb je dat in vertrouwen verteld ja
Niet roddeltante
Het was even zoeken maar ik zie hem nu.
Team nachtbrakers! Wat heb je gekregen?Slaaptabletten voorgeschreven gekregen. Slaat alleen nog niet aan![]()
Haha dat blijkt Oxazepammetjes.