- Waardering
- 4.200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd, maak er een mooie dag van!Yeah na vakantie, ziekte en door mijn rug gegaan zijn vandaag voor eerst weer met de halters slingeren thuis 💪🏻 Lekkere schep pwo erin en gas op die lolly 🍭 Blij blij blij!
En gewoon voor de aandacht vermeld ik ook nog even dat ik nog ouder ben geworden dan ik al was vandaag 😘🥳😘
GefeliciteerdYeah na vakantie, ziekte en door mijn rug gegaan zijn vandaag voor eerst weer met de halters slingeren thuis 💪🏻 Lekkere schep pwo erin en gas op die lolly 🍭 Blij blij blij!
En gewoon voor de aandacht vermeld ik ook nog even dat ik nog ouder ben geworden dan ik al was vandaag 😘🥳😘
Gefeliciteerd 🥳🥳🥳Yeah na vakantie, ziekte en door mijn rug gegaan zijn vandaag voor eerst weer met de halters slingeren thuis 💪🏻 Lekkere schep pwo erin en gas op die lolly 🍭 Blij blij blij!
Prachtige foto’s! Gaaf man!Laatste weekend dat we schaapjes in de buurt hebben. Dit weekend worden ze 3km verderop richting een berg gebracht. En dan trekken ze zelf verder. Na de zomer worden ze weer opgehaald en gaat het merendeel richring de slacht.
Ca. 70 stuks waren er na de winter. Nu zijn het er 220+
![]()
![]()
Mijn zoontje kwam binnen gerend en riep er komen schapen aan. Ik dacht er is er 1 losgeraakt. Maar ze kwamen alleen de benen strekken.
Heb je al een roze koek gehad?
Nee, speculaas. Maar snel terug voor die roze koek

Die pak ik ook daar als ik bloed doneer 🤣🤣!
Moet je eens gelijk weggaan.
Waarom doe je dat? Vanwege gezondheidsredenen of omdat je gewoon bloed wilt geven?
Alsof het zo moest zijn, vandaag ga ik dus exact 1650 Kcal eten

Is dat naar Curaçaose maatstaven?Al dat (voor)lezen werpt toch z’n vruchten af: kind zit in groep 5 en scoort op de Cito midden groep 8. Emigreren, nieuwe school, allemaal veranderingen en dan toch zo presteren. Jaaaa laat mij even pochen😜 Trotse mama!![]()

Inb4 racistische opmerkingen 🙈