Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.621
Hoppa!! Gaan met die banaan! Geniet d'r van.

En natuurlijk gefeliciteerd! 😚

• Love
Waarderingen: GruX
  • #176.622
Yeah na vakantie, ziekte en door mijn rug gegaan zijn vandaag voor eerst weer met de halters slingeren thuis 💪🏻 Lekkere schep pwo erin en gas op die lolly 🍭 Blij blij blij!

En gewoon voor de aandacht vermeld ik ook nog even dat ik nog ouder ben geworden dan ik al was vandaag 😘🥳😘
Gefeliciteerd, maak er een mooie dag van!

• Heart
  • #176.623
Yeah na vakantie, ziekte en door mijn rug gegaan zijn vandaag voor eerst weer met de halters slingeren thuis 💪🏻 Lekkere schep pwo erin en gas op die lolly 🍭 Blij blij blij!

En gewoon voor de aandacht vermeld ik ook nog even dat ik nog ouder ben geworden dan ik al was vandaag 😘🥳😘
Gefeliciteerd

• Heart
  • #176.624

Gefeliciteerd 🥳🥳🥳

• Heart
  • #176.625
Laatste weekend dat we schaapjes in de buurt hebben. Dit weekend worden ze 3km verderop richting een berg gebracht. En dan trekken ze zelf verder. Na de zomer worden ze weer opgehaald en gaat het merendeel richring de slacht.
Ca. 70 stuks waren er na de winter. Nu zijn het er 220+
1000012131.jpg
1000012132.jpg

• #176.626
Laatste weekend dat we schaapjes in de buurt hebben. Dit weekend worden ze 3km verderop richting een berg gebracht. En dan trekken ze zelf verder. Na de zomer worden ze weer opgehaald en gaat het merendeel richring de slacht.
Ca. 70 stuks waren er na de winter. Nu zijn het er 220+
1000012131.jpg
1000012132.jpg
Prachtige foto’s! Gaaf man!

• #176.637
IMG_2113.jpeg
Al dat (voor)lezen werpt toch z’n vruchten af: kind zit in groep 5 en scoort op de Cito midden groep 8. Emigreren, nieuwe school, allemaal veranderingen en dan toch zo presteren. Jaaaa laat mij even pochen😜 Trotse mama!

• #176.638
Niet zo raar natuurlijk als dit zijn vierde jaar in groep 5 is.

Terug
Naar boven