MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.902
Hardlopen niet hoor. Dat heb ik een paar keer gedaan. Heb ze gewoon als “normale” schoenen aan.
Ah okay. Dan snap ik het beter. Ik draag ook wel vans ofzo, die hebben ook nauwelijks een zool. Met mijn gewicht hardlopen kan wel iets demping gebruiken. Ben niet dik, maar voor een loper toch wel zwaar.

• #176.903
Ok, het is dan misschien geen First Dates (👀) deze humble brag, maar ik had gisteren voor de grap gereageerd op een prijsvraag hier op de radio en toen werd ik dus ineens teruggebeld. Even terzijde, ik haaaaat bellen dus echt to the max en dat is ook niet een klein beetje overdreven. Om het dus nog erger te maken was ik dus niet alleen gisteren in de uitzending, maar werd ik vandaag nóg een keer gebeld..😂 Echt de hel als introvert, maar soit. Op basis van haar reactie dacht ik echt iets vets gewonnen te hebben haha, maar goed, toch iemand anders die al 3 dagen achter elkaar had gebeld voor een airfryer blij gemaakt!

M’n naam wel even weggepiept

Gemiste kans om DBB even te noemen😜

Zat je ook nog te liegen dat je er zin in had! Mijn dochter zou zeggen: Awkward!

• #176.904
Ah okay. Dan snap ik het beter. Ik draag ook wel vans ofzo, die hebben ook nauwelijks een zool. Met mijn gewicht hardlopen kan wel iets demping gebruiken. Ben niet dik, maar voor een loper toch wel zwaar.
Ja klopt zo denk ik er ook over. En als je op die schoenen gaat hardlopen moet je weer van 0 beginnen qua belasting/afstand.

Paar keer gedaan maar kwam er al snel achter dat dit niet zo verstandig is voor mij. 😂

• #176.905
Heb me weer aangemeld voor een online studie :D

Dit keer Engels level 2 (dit is een beetje vergelijkbaar met de Engelse kwalificatie van hogere middelbaar onderwijs).

Met deze kwalificatie, in combinatie met nog 2 studies die ik hierna ga doen en 2 die ik al heb gedaan, kan ik doorgaan naar "access to higher education". Engels is helaas bijna altijd een van de eisen.

Na een "access to higher education" studie, kan ik aan een bachelors beginnen (tenzij ik werk kan vinden met de andere studies).

• #176.906
Heb me weer aangemeld voor een online studie :D

Dit keer Engels level 2 (dit is een beetje vergelijkbaar met de Engelse kwalificatie van hogere middelbaar onderwijs).

Met deze kwalificatie, in combinatie met nog 2 studies die ik hierna ga doen en 2 die ik al heb gedaan, kan ik doorgaan naar "access to higher education". Engels is helaas bijna altijd een van de eisen.

Na een "access to higher education" studie, kan ik aan een bachelors beginnen (tenzij ik werk kan vinden met de andere studies).
Succes! You will pass this one!

• #176.907
Wanneer je bijna 4m2 ruimte hebt, een grote bak en een kleine bak, en dan de kleine bak deelt.
PXL_20240622_094556283.jpg

• #176.909
ESTA aanvraag(toeristen visa voor de VS) met tussen allemaal normale vragen de vraag of je van plan bent deel te nemen of ooit deel hebt genomen aan terrorisme of genocide. :roflol:

Ja hoi nee niks aan de hand hoor, alleen ja aangevinkt bij genocide maar verder geen gekke dingen.

• #176.910
ESTA aanvraag(toeristen visa voor de VS) met tussen allemaal normale vragen de vraag of je van plan bent deel te nemen of ooit deel hebt genomen aan terrorisme of genocide. :roflol:

Ja hoi nee niks aan de hand hoor, alleen ja aangevinkt bij genocide maar verder geen gekke dingen.

Raar om te vragen of je het van plan bent, niet raar om te vragen of je ooit hebt gedaan :o wel bijzonder :roflol:

• #176.912
Raar om te vragen of je het van plan bent, niet raar om te vragen of je ooit hebt gedaan :o wel bijzonder :roflol:
Mwa ik denk dat de mensen die daadwerkelijk een fking genocide hebben gepleegd niet dat bolletje met ja aan gaan vinken bij een aanvraag van een jan en alleman toeristenvisum.

• #176.913
Mwa ik denk dat de mensen die daadwerkelijk een fking genocide hebben gepleegd niet dat bolletje met ja aan gaan vinken bij een aanvraag van een jan en alleman toeristenvisum.

Tja, iedereen kan altijd liegen, maar als ze dan daar aankomen en toch ondervraagd worden, zijn ze dubbel de lul..

• #176.914
Tja, iedereen kan altijd liegen, maar als ze dan daar aankomen en toch ondervraagd worden, zijn ze dubbel de lul..
Alsof het afgewezen gaat worden omdat ze liegen over de genocide die ze gepleegd hebben :roflol:

I am sorry sir you have been denied. It's not that you committed genocide, it's because you lied about it.

• #176.918
  • #176.919
Want tijdens de ondervraging zullen ze er wel eerlijk over zijn?

En zo ja, indien iemand genocide bekend, wordt de aanklacht nog extra verzwaard omdat je erover gelogen hebt op je ESTA-aanvraag? Dus dan krijg je tienduizend jaar celstraf plus één jaar voor het liegen?

• #176.920
Wat houdt 'de lul' zijn in bij een aanvraag voor een toeristenvisum dan?

Het is letterlijk een ja of nee aanvraag.

Ik heb het maar even opgezocht voor je, wellicht dat je het beter begrijpt in het Engels:

"So if the lie is discovered, you've got double trouble: not only the original problem about which you thought it necessary to lie, but a new bar to your being admitted to the U.S. in any capacity."

Ik zei, als je liegt en je wordt daar ondervraagd: ie je visum is al toegekend maar ze komen erachter dat je loog.

Terug
Naar boven