AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.041
Gisteren te horen gekregen dat onze overbuurvrouw haar lege extra huis toch niet wil verkopen. Daaropvolgend onze huisbaas gevraagd om deze woning over te nemen waar we nu 5 maanden wonen.
Vanmorgen de prijs afgestemd en de papieren worden nu in orde gemaakt.

Een eigen huis was het laatste op ons lijstje.
Nu kunnen we een nieuw lijstje maken met ons droomhuis.
We gaan er van uit dat we de eerste uitbreiding van dit huis nog voor de winter kunnen plaatsen. In iedergeval een carport.
1000012455.jpg

• #177.042
Gisteren te horen gekregen dat onze overbuurvrouw haar lege extra huis toch niet wil verkopen. Daaropvolgend onze huisbaas gevraagd om deze woning over te nemen waar we nu 5 maanden wonen.
Vanmorgen de prijs afgestemd en de papieren worden nu in orde gemaakt.

Een eigen huis was het laatste op ons lijstje.
Nu kunnen we een nieuw lijstje maken met ons droomhuis.
We gaan er van uit dat we de eerste uitbreiding van dit huis nog voor de winter kunnen plaatsen. In iedergeval een carport.
1000012455.jpg
Kom je in ik vertrek?

• #177.043
Wel een verzoek voor gehad. Sowieso niks voor mij om mensen in huis te hebben. En een emigratie op zich is al zwaar genoeg voor ons 5e. Maar we hebben ook een autistische zoon rond lopen.

En in de 5 maanden heeft er maar 1 keer 1 gevraagd of we nog terug gingen naar Nederland.

Dus het is zo wel goed voor ons.

• #177.045
Wel een verzoek voor gehad. Sowieso niks voor mij om mensen in huis te hebben. En een emigratie op zich is al zwaar genoeg voor ons 5e. Maar we hebben ook een autistische zoon rond lopen.

En in de 5 maanden heeft er maar 1 keer 1 gevraagd of we nog terug gingen naar Nederland.

Dus het is zo wel goed voor ons.
Begrijpelijk en emigratie lijkt altijd zo eenvoudig. Maar ook wel eens goed om te horen dat het toch best ingrijpend is. Wel mooi dat de kids maar 1 keer naar Nederland vroegen. Wij denken er hier thuis ook wel eens aan. Ik kan remote werken en in buitenland wat vrijer en minder gehaast leven.

• #177.046
Begrijpelijk en emigratie lijkt altijd zo eenvoudig. Maar ook wel eens goed om te horen dat het toch best ingrijpend is. Wel mooi dat de kids maar 1 keer naar Nederland vroegen. Wij denken er hier thuis ook wel eens aan. Ik kan remote werken en in buitenland wat vrijer en minder gehaast leven.

Ik kan emigreren naar Engeland afraden :D

• #177.047
Hier ben je verplicht om het rustiger asn te doen. Veel dingen gaan nog via de post. En we wonen ergens op een berg weg. De postbode komt als die zin heeft lijkt het.
Sfeer op de werk is ook prima en relaxed. Beetje ziek. Mooi thuis blijven en uitzieken zeggen ze dan.

Kinderen ziek? Iemand moet voor ze zorgen. Krijg je een x aantal dagen per jaar vergoed.
Betaald verlof als je kind naar het ziekenhuis of de tandarts moet.
Stukken beter geregeld hier.

Alleen is het soms wat frustrerend omdat we gewend zijn dat veel snel geregeld is.
Bankrekening duurde bij mij 5 weken. Bij mijn vrouw bij de zelfde bank maar 3 weken.

• #177.049
Nog een tweede collega kunnen overtuigen om een abo te nemen in de gym waar ik train. Beetje bij beetje m'n eigen leger vormen.
heb je al een roze generaals uniform aangeschaft ? als generaal van de kgt heb je dat wel nodig

• Haha
Waarderingen: mat
  • #177.050
Hier ben je verplicht om het rustiger asn te doen. Veel dingen gaan nog via de post. En we wonen ergens op een berg weg. De postbode komt als die zin heeft lijkt het.
Sfeer op de werk is ook prima en relaxed. Beetje ziek. Mooi thuis blijven en uitzieken zeggen ze dan.

Kinderen ziek? Iemand moet voor ze zorgen. Krijg je een x aantal dagen per jaar vergoed.
Betaald verlof als je kind naar het ziekenhuis of de tandarts moet.
Stukken beter geregeld hier.

Alleen is het soms wat frustrerend omdat we gewend zijn dat veel snel geregeld is.
Bankrekening duurde bij mij 5 weken. Bij mijn vrouw bij de zelfde bank maar 3 weken.
het tempo van leven is waarom ik regelamtig in dalsland verblijf , niks moet alles kan want er is niemand inde buurt om je er bij te naaien fijn is dat

• #177.051
  • #177.058
Voor een jongen van rond de 12 jaar zijn bal uit de bosjes gehaald waar hij niet bij kon onderweg naar de stad. Niet mijn dag maar die van hem goed gemaakt.

• #177.060
het tempo van leven is waarom ik regelamtig in dalsland verblijf , niks moet alles kan want er is niemand inde buurt om je er bij te naaien fijn is dat
Nee het is hiet heerlijk rustig. Hier leven ze dan ook als je niet alles aan de grote klok hangt komt niemand het te weten.
Criminaliteit beperkt zich tot kwa jongens streken en het stoken van moonshin.
2 politie autos gezien in 5 maanden.

Terug
Naar boven