Helaas niet, maar het was nu nog te doen met 26 graden.
Alle andere verdiepingen wel, dus al ik wil kan ik de temperatuur wel redelijk krijgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas niet, maar het was nu nog te doen met 26 graden.
Kinderen beneden de winterjassen aan: papa gaat trainen....Helaas niet, maar het was nu nog te doen met 26 graden.
Alle andere verdiepingen wel, dus al ik wil kan ik de temperatuur wel redelijk krijgen.
Waarom neem je hun niet mee?Eindelijk eens een uur kunnen trainen op zolder terwijl de kinderen alleen beneden zijn.
Wel met een walkie talkie die telkens overging, maar toch.
Kinderen? Lijkt mij reden genoeg toch?
Omdat ik aan vrije ruimte ca 2,5m bij 2,5m heb op zolder. Ik ben al blij dat er tot nu toe maar 1 keer iets gesneuveld is, helaas was dat wel een glazen sauna deur.
Laat staat die van mij.
Geef dan ook het goede voorbeeld.
Waarom gebruik je geen muskietennet?Mede doordat we niet echt verduisterende gordijnen hebben ben ik vaak rond 3 uur wakker. Erg veel last van muggen hier dus door de jeuk kan ik niet meer slapen.
Maar het is geen ramp om bij ons op de zaak te wachten tot de deur open gaat.
![]()
Donkerder als dit wordt het niet.
Zo erg is het niet, maar een aantal aanpassingen hebben de maximale temperatuur wel flink omlaag gebracht. Met een dakraam op O/ZO was het er 's zomers wel eens tegen de 40 graden, nu met een spiegelende folie op dat raam, goede zonwering daarachter, en verder bijna alleen maar zonnepanelen op het pannendak (dat scheelt echt veel) kan ik het koeler houden dan buiten. Als beneden een airco aanstaat en de mechanische ventilatie voor 99% lucht van zolder naar buiten blaast is het best goed te doen.Kinderen beneden de winterjassen aan: papa gaat trainen....
Inderdaad jij hebt al een bloedzuiger eerste klas.
Als jij mijn zoon was geweest, had ik je ook veel harder geslagen.
Dagje in het boerengebied cruisen. Raampjes open, muziekje aan. Verrekijker mee en een Beetje vogels spotten ondertussen. Leven is mooi✌️![]()
Muggen zitten gelukkig voornamelijk buiten. Wonen in een redelijk moerasig gebied. En aangezien ik heel het jaar een korte broek en t shirt draag ben ik snel de pineut. Nog maar 2 maandjes en dan komt de winter er aan. (Gelukkig). Ben naar noorwegen verhuisd voor de sneeuw en niet voor de zon en al zijn vliegende beestjes
Heb je nog iets bijzonders gespot?Dagje in het boerengebied cruisen. Raampjes open, muziekje aan. Verrekijker mee en een Beetje vogels spotten ondertussen. Leven is mooi✌️![]()
Paar vlaamse gaaien, Groene specht en vele buizerds. Vermoed dat ze het te warm hebben en schuilhouden. Tis aardig rustig
Ben ook weer begonnen met vogels kijken, ga binnenkort een scope kopen.Paar vlaamse gaaien, Groene specht en vele buizerds. Vermoed dat ze het te warm hebben en schuilhouden. Tis aardig rustig
Groene specht is en blijft mooi.
Zag wel een buizerd een aanval inzetten met een vermoedelijk een rat als vangst en een groepje kauwen die hem ondertussen lopen te klieren. Hij liet zn prooi vallen en die kauwen gingen ermee aan de haal. Zulke dingen vind ik al prachtig om te zien👍
Heb wel een telescoop maar die is voor sterrenkijken.Ben ook weer begonnen met vogels kijken, ga binnenkort een scope kopen.
Had ik, en dacht nog iemand dit niet laatst in je topic geschreven ? ook ivm je fruitdieetDe ontdekking dat ik een flink eiwittekort had.
Heb vandaag geloof ik 100+ gram op, terwijl ik normaal rond de 50-60 zit. Wat ik dacht wat een overbelasting blessure was, was gewoon onderherstelde spieren. Nu kan ik alles weer doen en mijn spieren zijn voller.
Dus ik ga dit dagelijks doen.