- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet alleen in Turkije, doen sommige hier ook :
Gefeliciteerd met haar zwemdiploma!
Geniaal!
Busted

Gisteren voor het eerst in de kelder van ons huis geweest. Teringbende is zacht omschreven. Snap niet dat mensen op deze manier klussen en het dan vooral niet opruimen. Maar gisteren 5 uur en vandaag een uurtje of 3 en 4 van de 5 kamers zijn compleet leeggeruimd en opgeruimd.
De laatste kamer laat op zich wachten omdat er wel erg veel puin ligt en er geen normale trap is.
Zou maar zo kunnen. Ik beun er war aan af tegenwoordig.
Geen snuifjeTot 2100 uur het rijk voor mezelf ! Tijd voor pepper jack en een versnapering op kruidenbasis......ohja weekend![]()
het feit dat jij mij wil aanzetten tot drugs gebruik is gewoon weg wanstaltig ......zo ben je

Ik bedoelde een frisse neus halen. De buitenlucht snuiven. Zo zie je maar weer hoe snel je iets verkeerd dan interpreterenhet feit dat jij mij wil aanzetten tot drugs gebruik is gewoon weg wanstaltig ......zo ben je![]()
grappig dat je het zegt , ik was mijn pasjeshouder in de jungle verloren. halve avond lopen zoekenIk bedoelde een frisse neus halen. De buitenlucht snuiven. Zo zie je maar weer hoe snel je iets verkeerd dan interpreteren
Beunhaas
Kijk daar ga je algrappig dat je het zegt , ik was mijn pasjeshouder in de jungle verloren. halve avond lopen zoeken