Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.462
Sinds jaren weer een vaatwasser in huis....niet verkeerd.

Kleine Bosch gaat onze beste vriend worden die veel tijd bespaart.

Luxelijers....

• #177.463
  • Bicep
Waarderingen: K82
  • #177.469
Die personal trainers worden jonger met de dag lijkt het

IMG_1759.jpeg
30 graden en een lange broek aan 🥵

• #177.473
Zwakke grip door altijd straps gebruiken :o vicieuze cirkel.
Dus jij wilt zeggen dat je zonder straps net zo sterk bent als met straps “als je grip maar traint”

Wederom een bevestiging dat een kenner weet jij verre van intensief traint doordat grip altijd eerder weg is dan kracht en je dus gains laat liggen.

Gym heeft een posing room, maar kom daar niet vaak. Check in fotos maak ik thuis elke 5 dagen.

Alleen korte broek tijdens benen trainen syndroom?
Nope, zelfs dan lange broek. Vind in een korte broek trainen niet fijn 😖

• #177.474
Dus jij wilt zeggen dat je zonder straps net zo sterk bent als met straps “als je grip maar traint”

Wederom een bevestiging dat een kenner weet jij verre van intensief traint doordat grip altijd eerder weg is dan kracht en je dus gains laat liggen.

Zegt degene die zonder straps niet eens een lege bar kan tillen :roflol:

Ik zeg nergens dat je zonder straps net zo sterk bent als met straps, maar als je 20 kg al weg laat glijden..tja... :o

• #177.475

grip is kracht maat , dat gezegd gewoon lekker doen wat je doet :)

• #177.479
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik straps ook niet fijn vind hoor. Ik lift nu niet meer zoals 10 jaar terug maar pakte 250kg+ gewoon rauw op met 8 herhalingen en een beetje chalk…. Fail nooit op grip. Wellicht heeft het wel met mijn handen te maken, die zijn erg fors (mt3xl) en ringmaat 72🤣

• #177.480
Jaaa heerlijk met die warmte 😍 en echt een pluspunt aan op vakantie gaan is geen fruit schillen. Geen pitjes en afwas. Gewoon eten en weglopen 😁
Beetje koude pasta erbij, en lekker eten. Ik eet uit die bars alleen verse groente en fruit, geen warme kapot gekookte groente

Terug
Naar boven