- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m82
Super, ik had m’n zoontje deze week ook meegenomen naar de gym, leuk dat ze zo geïnteresseerd zijnDie personal trainers worden jonger met de dag lijkt het
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, ik had m’n zoontje deze week ook meegenomen naar de gym, leuk dat ze zo geïnteresseerd zijnDie personal trainers worden jonger met de dag lijkt het
afwassen = cardioSinds jaren weer een vaatwasser in huis....niet verkeerd.
Kleine Bosch gaat onze beste vriend worden die veel tijd bespaart.
Luxelijers....

Geen straps met dit gewicht verbaasd me nog zelfs meer, ikzelf glijd al weg bij een lege stang.
Magnesium💪🏽🔥
en wat is de reden dan dat hij straps gebruikt ?
vicieuze cirkel.goedzo helletje , ik zou je graag een basisschool sticker geven maar je bent te ver weg hahahahaZwakke grip door altijd straps gebruikenvicieuze cirkel.
30 graden en een lange broek aan 🥵Die personal trainers worden jonger met de dag lijkt het
![]()
Ik train al zonder trui, dus ben al goed bezig met mijn zelfvertrouwen!
Waar poseer je dan ?Ik train al zonder trui, dus ben al goed bezig met mijn zelfvertrouwen!
Alleen korte broek tijdens benen trainen syndroom?Ik train al zonder trui, dus ben al goed bezig met mijn zelfvertrouwen!
Dus jij wilt zeggen dat je zonder straps net zo sterk bent als met straps “als je grip maar traint”Zwakke grip door altijd straps gebruikenvicieuze cirkel.
Gym heeft een posing room, maar kom daar niet vaak. Check in fotos maak ik thuis elke 5 dagen.
Nope, zelfs dan lange broek. Vind in een korte broek trainen niet fijn 😖
Dus jij wilt zeggen dat je zonder straps net zo sterk bent als met straps “als je grip maar traint”
Wederom een bevestiging dat een kenner weet jij verre van intensief traint doordat grip altijd eerder weg is dan kracht en je dus gains laat liggen.

grip is kracht maat , dat gezegd gewoon lekker doen wat je doetDus jij wilt zeggen dat je zonder straps net zo sterk bent als met straps “als je grip maar traint”
Wederom een bevestiging dat een kenner weet jij verre van intensief traint doordat grip altijd eerder weg is dan kracht en je dus gains laat liggen.

Genoeg vers fruit voor me dikkieAlvast de foto's van het eten van vakantie bekijken 😁
![]()

Jaaa heerlijk met die warmte 😍 en echt een pluspunt aan op vakantie gaan is geen fruit schillen. Geen pitjes en afwas. Gewoon eten en weglopen 😁
Beetje koude pasta erbij, en lekker eten. Ik eet uit die bars alleen verse groente en fruit, geen warme kapot gekookte groenteJaaa heerlijk met die warmte 😍 en echt een pluspunt aan op vakantie gaan is geen fruit schillen. Geen pitjes en afwas. Gewoon eten en weglopen 😁