- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
zo is ze
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo is ze
Alles met de hand meten en zagen😎Zijn de kosten daar stuk goedkoper of ga je ook alles op maat zagen? Mooi project hoor en respect dat je het allemaal zo aanpakt!!
Als het aan mij zou liggen waren we naar Alaska gegaan.(al x aantal jaar geleden) Maar mijn vrouw wou niet en ik kom er met mijn strafblad niet voor een visum in aanmerking.Mijn vrouw en ik zijn zich aan het orienteren om naar Amerika te emigreren en daar een truck aan te schaffen en door Amerika te gaan rijden/werken mettertijd. Kleine homestead ergens in Montana of Texas erbij. Maar dat gaan we pas echt in gang zetten als de kinderen wat ouder en zelfstandiger zijn. Amerika vind ik echt prachtig en de "freedom" mentaliteit lijkt me echt geweldig.
prima.
Hup weg Mindcontrol zijn droom.ik kom er met mijn strafblad niet voor een visum in aanmerking.
Geniet er van! Zo te lezen heb je een mooie band met je vader #herinneringenmakenAlles met de hand meten en zagen😎
Overigens heb ik zelf een constructie bankwerker en mijn vader een kantoor achtergrond. Maar hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt.
Vader is ook 3 uurtjes geleden geariveerd na een rit van 2000+ km in 3 dagen. Als ik het zou vragen beginnen we vandaag nog met de overkapping😅
Jawel.Volgt iemand de Olympische spelen? Iemand die mij kan vertellen wie kans maakt op een gouden medaille?![]()

Daarom maar zo vroeg mogelijk er uit om zo veel mogelijk van de dag te genieten?😜
Ben je er zo één?
Ik zou eerst oriënteren op welk visum dat überhaupt zou kunnen, want de USA is een drama met betrekking tot een (langdurig) visum ontvangen waar je ook daadwerkelijk wat mee kan/mag. Als je geen groot (en dan hebben we het niet over 500k) vermogen hebt zonder stabiele baan welke een overplaatsing e.g verzocht of een partnervisum kunt aanvragen, laten ze je niet zomaar binnen om een nomaden leventje op te bouwen. Dat hele systeem is, zeker in de USA, echt een nachtmerrie en daar kom je met wat gebluf ook niet even door heen.Mijn vrouw en ik zijn zich aan het orienteren om naar Amerika te emigreren en daar een truck aan te schaffen en door Amerika te gaan rijden/werken mettertijd. Kleine homestead ergens in Montana of Texas erbij. Maar dat gaan we pas echt in gang zetten als de kinderen wat ouder en zelfstandiger zijn. Amerika vind ik echt prachtig en de "freedom" mentaliteit lijkt me echt geweldig.
Gewoon ergens in Mexico landen en dan illegaal de grens oversteken.Ik zou eerst oriënteren op welk visum dat überhaupt zou kunnen, want de USA is een drama met betrekking tot een (langdurig) visum ontvangen waar je ook daadwerkelijk wat mee kan/mag. Als je geen groot (en dan hebben we het niet over 500k) vermogen hebt zonder stabiele baan welke een overplaatsing e.g verzocht of een partnervisum kunt aanvragen, laten ze je niet zomaar binnen om een nomaden leventje op te bouwen. Dat hele systeem is, zeker in de USA, echt een nachtmerrie en daar kom je met wat gebluf ook niet even door heen.
Omdat in Europa alles relatief goed geregeld is, hebben wij amper te maken met al die regelgevingen en is het niet echt iets wat top-of-mind is. Als ik al zie wat ik allemaal heb moeten aanleveren en aantonen binnen een versoepeld visumtraject voor een land waar de dreiging van terrorisme en dergelijke extreem laag is, durf ik er geld op te zetten dat je voor de USA door 26 extra brandende hoepels moet springen.
Wel opschieten, de komende vier jaar zijn ons massa deportaties beloofd.Gewoon ergens in Mexico landen en dan illegaal de grens oversteken.
De kans is groot dat er dan juist meer illegale arbeidsmigranten worden verwelkomd.Wel opschieten, de komende vier jaar zijn ons massa deportaties beloofd.
Wat een Lul !Ben je er zo één?
Ik moet denken aan een collega bij mijn vorige werkgever, deze man zei elke vrijdagmiddag als we klaar waren met werken; "Jongens, geen paniek, over iets meer dan 48uur is het weer maandag!"
Dat zeiden we dan ook!
Klopt de green card is het grootste obstakel maar er zijn verschillende regelingen om die met voorrang te krijgen en 1 daarvan is idd vermogen hebben en die heb ik dan hopelijk vergaard(niks is zeker in beleggen uiteraard) Amerika kampt ook met een tekort aan chauffeurs de komende jaren dus die combinatie zal misschien wel.voordelig werken. Ook loot de USA 50.000 green cards per jaar uit en er zijn nog wat andere paden te bewandelen. Maar buiten de USA heb ik nog wel wat andere ideeën. Ik werk gewoon een aantal scenarios uit. Het is idd niet zo maar geregeld, dat weet ik inderdaad.Ik zou eerst oriënteren op welk visum dat überhaupt zou kunnen, want de USA is een drama met betrekking tot een (langdurig) visum ontvangen waar je ook daadwerkelijk wat mee kan/mag. Als je geen groot (en dan hebben we het niet over 500k) vermogen hebt zonder stabiele baan welke een overplaatsing e.g verzocht of een partnervisum kunt aanvragen, laten ze je niet zomaar binnen om een nomaden leventje op te bouwen. Dat hele systeem is, zeker in de USA, echt een nachtmerrie en daar kom je met wat gebluf ook niet even door heen.
Omdat in Europa alles relatief goed geregeld is, hebben wij amper te maken met al die regelgevingen en is het niet echt iets wat top-of-mind is. Als ik al zie wat ik allemaal heb moeten aanleveren en aantonen binnen een versoepeld visumtraject voor een land waar de dreiging van terrorisme en dergelijke extreem laag is, durf ik er geld op te zetten dat je voor de USA door 26 extra brandende hoepels moet springen.
Ja.