Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tijdens workout maar Magnificent erbij drinkenDankje.
Maar jij hebt last van een roid rage, dan blijft er niks van me over
Ik mat alleen met naturals
---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 01:01 ----------
Alsnog pak ik jullie
Had je er nog 3 te gaan
Wil ik ook![]()
Gefeli Primo..
heerlijke benen training gehad na 2 maand geen been getraind te hebben.. feels good![]()

Zometeen biceps en rug knallen, me lievelingsdag <3 Maakt me dag al helemaal goed.
Heb 2,5 uur geleden alleen 3 scoops mutant mass gehad en net no-xplode 2.0 dus voeding is wel k*ttijdens workout maar Magnificent erbij drinken
KNALLEEENNN
http://www.youtube.com/watch?v=pmz-2JGVP5M
Eindelijk in 't busje naar huis. Hongerrrrrr, ik wil vreten!
Where you at brah?
maar vooral in zo'n dip ben je echt emotioneel , eenzaam en wil je toch wel een serieuse vriendin
standaard xtc-mdma dip. ik wil stoppen met me studie (MER) en gewoon jaartje werken. het hele rechten aspect van MER is interessant en de rest is niks aan, beetje bedrijfsonderzoek doen en balansen opstellen :/ owja en ik weet niet nog steeds niet of ik vriendin wil, ik bedoel met al dat uitgaan en feesten is een vriendin hebben echt niet wat, vooral omdat ik nogal snel met een chick zoenmaar vooral in zo'n dip ben je echt emotioneel , eenzaam en wil je toch wel een serieuse vriendin
zoveel keuzes![]()

standaard xtc-mdma dip. ik wil stoppen met me studie (MER) en gewoon jaartje werken. het hele rechten aspect van MER is interessant en de rest is niks aan, beetje bedrijfsonderzoek doen en balansen opstellen :/ owja en ik weet niet nog steeds niet of ik vriendin wil, ik bedoel met al dat uitgaan en feesten is een vriendin hebben echt niet wat, vooral omdat ik nogal snel met een chick zoenmaar vooral in zo'n dip ben je echt emotioneel , eenzaam en wil je toch wel een serieuse vriendin
zoveel keuzes![]()

M'n broer doet ook MER (jaar 4), vindt er ook geen fl**ker aan. En een vriendin, tja, friends with benefits > vaste vriendin (op deze leeftijd dan)..![]()