Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
eerste, net 5 weken bezig eigenlijk. dus het is niet zo dat ik een paar jaar weggooi zegmaar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In geen tijden een goed hardstyle nummer gehoort, deze is zo chilll
http://www.youtube.com/watch?v=JP6Tz5tP8EE&feature=player_embedded#!
In geen tijden een goed hardstyle nummer gehoort, deze is zo chilll
http://www.youtube.com/watch?v=JP6Tz5tP8EE&feature=player_embedded#!
eerste, net 5 weken bezig eigenlijk. dus het is niet zo dat ik een paar jaar weggooi zegmaar
Haha, ik heb precies het zelfde. Doe nu fysiotherapie, vind de theorie heel interessant enzo, maar ik weet zeker dat ik toch geen fysiotherapeut wil worden dus de motivatie is een beetje low low lowww
---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 17:13 ----------
I'm at your front door n**ga!
Haha, ik heb precies het zelfde. Doe nu fysiotherapie, vind de theorie heel interessant enzo, maar ik weet zeker dat ik toch geen fysiotherapeut wil worden dus de motivatie is een beetje low low lowww
---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 17:13 ----------
I'm at your front door n**ga!

Daar ben je vrij snel weer vanaf, trust me.keuzes man, ik ben vrijwel zeker dat ik ga stoppen maar dan heb je de kans dat je in dat werkritme komt en niet meer wilt studeren

blow me f**got
suwardi woont links van me en marcel rechts, feel free to come over
Heb je in het vriesvak gekeken? Ik hou wel van stijve tepels.he primo.... net in mn koelkast gekeken maar niks gevonden wat op je ava leek =\ best wel jammer
Heb je in het vriesvak gekeken? Ik hou wel van stijve tepels.
You're a machine!
Al 2 uur lang pr0n aan het kijken.. nog steeds geen resultaat .. was dat ook maar zo met een chick ...

You're a machine!
---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 19:40 ----------
You're a machine!