Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

In slaap gevallen bij aardrijkskunde en geschiedenis.. srs.

zag een jongen uit me klas bij de sportschool, begon over mijn schema en vroeg later naar de zijne, hij deed de ene dag biceps en de andere dag borst en dat week in week uit :)

Lekker getraind daarnet.
90 kg bench pr.. Nog geen 7 maanden bezig ik denk dat dit toch redelijk is.. Ik heb mijn tempo ook echt verhoogd de laatste 3 maanden.. + ik zit al ff in cut..

Was wel kapot voor triceps heb zelfs geen een keer kunnen dippen, ik voelde mijn armen trillen..

+ mp3 met armand als verjaardag cadeau gekregen van trainingmaat.

k merk het zeer zeker wel, hoeveel scoops doe je?
1.5 scoop werkt bij mij het beste, ben zo hoog als 2.5 schep gegaan maar dat vond ik persoonlijk niet leuk meer, voelt niet goed

laat maar weten, had/heb nog wel last van een ligte crash, had eigelijk op me bed moeten gaan liggen maar geen fut voor omdat ik dan om 0;00 - 1:00 wakker lig.

Altijd lichte crash na noxipro, nu dus ook weer :D Lekker gedouchd enzo, dus even wat te vreten maken en dan pitten. Moet wel goed komen want ik heb me helemaal leeg getraind.

Heerlijk :D

Trouwens gvd lekker wijven in de gym 's avonds.
Doei 's middags trainen, hoi 's avonds trainen. :D

blow me f**got :)

suwardi woont links van me en marcel rechts, feel free to come over

Ja lijkt me vet moet je maar laten weten dan kom ik larsson wel ff rapen

ot:aders op schouders en ging ff out na dumbbell curls,viel opeens voorover haha

Ja, dat was ik, de man met de hamer

Mag in november op examen voor de auto :)

Heerlijk uitgeslapen!:D

Na twee dagen volledig uitgeschakeld te zijn vanwege zware migraine aanvallen, vandaag weer knallen!

Hmmm, morgen dagje vrij, hmmm.
's Ochtends vroeg even keihard knallen in de gym en dan lekker HELEMAAL NIKS doen!

Awwwwww yeaaah! Denk dat ik het ga vieren met een lekker zakje super lemon haze, hmmm.

Terug
Naar boven