En een enkeling altijd.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een enkeling altijd.

Naam en rugnummer
over 10-15 jaar gooit hij jou het huis uit ...grote ettertje (staat ie al ingeschreven?)Ben er vandaag achter gekomen dat mijn zoontje net zon grote etter is als mij .
vanmorgen om 5 uur stond ik op om te vissen en snel stond mijn zoontje naast mij met de vraag mag ik mee ?
tuurlijk jong pak je hengel en je rugzakje en dan gaan we .
Hele dag lief geweest en in een keer van uit het niets duwt hij me het water in .Rustig gebleven , hengel en telefoon op de kant gegooid en mijn rugzak als drijver gebruikt .
Toen ik op de kant kwam had hij ook nog het lef om mij vol uit te lachen .
lang verhaal kort : heb hem het water in geknikkerd en dit meteen gebruikt om de handeling die ik uitgevoerd heb ( het op de kant gooien van spullen en gebruiken van de rugzak als drijver ) aan te leren .
neemt niet weg dat hij ff in paniek was , in de auto vroeg hij mij en pappa deed ik het goed ?
Tuurlijk jong ! volgende keer hou ik je een paar minuutjes onder kleine etter bak .
Wat niet weg neemt dat hij gewoon fout zit en dus voorlopig de hele dag thuis blijft bij zijn oudste zus . Azzy jr dames en heren !![]()

zou mij niks verbazen , zo rond de 23 ben ik ook met pa op de vuist gegaan ( welliswaar geen ruzie ) Pa zei jong ik wil je al jaren om je oren klappen .over 10-15 jaar gooit hij jou het huis uit ...grote ettertje (staat ie al ingeschreven?)![]()
Volgende week weer volle bak regen. Dan zijn de bossages overal weer meteen aan een snoeibeurt toe vermoed ik.Mooi weer de afgelopen week en vandaag, even lekker 2 dagen vrij na 2 drukke maar voldane weken op werk, straks even stukje rijden op de nieuwe motor, even kijken of ik nog langs familie ga, vandaag over precies een maand begint de droomreis dus het aftellen is begonnen.
Everything is coming up roses de laatste tijd.
wat heb je gekocht ? veel plezier ermee in ieder gevalMooi weer de afgelopen week en vandaag, even lekker 2 dagen vrij na 2 drukke maar voldane weken op werk, straks even stukje rijden op de nieuwe motor, even kijken of ik nog langs familie ga, vandaag over precies een maand begint de droomreis dus het aftellen is begonnen.
Everything is coming up roses de laatste tijd.
In mn pubertijd kon ik mn pa ook behoorlijk treiteren, te meer ook omdat hij een kop kleiner was dan mijzou mij niks verbazen , zo rond de 23 ben ik ook met pa op de vuist gegaan ( welliswaar geen ruzie ) Pa zei jong ik wil je al jaren om je oren klappen .
ik : les go pa wat houd je tegen .
eindstand allebei een dik oog , bloedneus en de grootste lol .
Kreeg te horen ben blij dat ik geen mietje op de wereld heb gezet

was gewoon vriendelijke boks partij in mijn geval , heeft hij met al mijn broers gedaanIn mn pubertijd kon ik mn pa ook behoorlijk treiteren, te meer ook omdat hij een kop kleiner was dan mij
Hij riep: Al ben je zo groot als de kerktoren, je doet wat ik je vertel hier in dit huis, zo niet dan is daar de deur!!!
Oeiiii dat maakte wel indruk. Mede door tussenkomst van mn moeder zijn er geen klappen gevallen
Ik moet zeggen hij had wel grote bicapsen en harde handen van het hard werken in zijn leven als boerenzoon![]()
Gemeente heeft inmiddels contact opgenomen en ze hebben de klacht doorgezet naar de afdeling.Volgende week weer volle bak regen. Dan zijn de bossages overal weer meteen aan een snoeibeurt toe vermoed ik.
Een GSwat heb je gekocht ? veel plezier ermee in ieder geval

Maar je zegt zelf 1m71 te zijnIn mn pubertijd kon ik mn pa ook behoorlijk treiteren, te meer ook omdat hij een kop kleiner was dan mij
Hij riep: Al ben je zo groot als de kerktoren, je doet wat ik je vertel hier in dit huis, zo niet dan is daar de deur!!!
Oeiiii dat maakte wel indruk. Mede door tussenkomst van mn moeder zijn er geen klappen gevallen
Ik moet zeggen hij had wel grote bicapsen en harde handen van het hard werken in zijn leven als boerenzoon![]()

goeie keuze ! als ik voor offroader zou gaan zijn er maar 3 kanidaten de tenere , africatwin of de nieuwe gs850 geloof ik . vind de gs serie erg comfortabel moet ik zeggenGemeente heeft inmiddels contact opgenomen en ze hebben de klacht doorgezet naar de afdeling.
Een GS![]()
als zijn vader onder de 1.65 was dan is dat lang
171-25=146
moet eerlijk bekennen dat ik naast mijn vader mij een dwerg voel en hij is net aan 5 cm groter . denk ik kwestie van perspectief
Op een gegeven moment is dat perspectief weg.moet eerlijk bekennen dat ik naast mijn vader mij een dwerg voel en hij is net aan 5 cm groter . denk ik kwestie van perspectief
laten we hopen dat die dag nog lang niet aan de orde is