Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Hele scherpe opmerking mevrouwtje. Laat het weten als je iets grappigs tebinnen schiet.Je gaat dus vliegend naar VK zodra je kunt vliegen? Fair enough![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele scherpe opmerking mevrouwtje. Laat het weten als je iets grappigs tebinnen schiet.Je gaat dus vliegend naar VK zodra je kunt vliegen? Fair enough![]()
Hele scherpe opmerking mevrouwtje. Laat het weten als je iets grappigs tebinnen schiet.

Hoeveel heb je nog liggen?
Ik deel altijd,
Ga je schamen!Als varkens kunnen vliegen. Dus hoe ging jij naar NL binnenkort?
Wat is er slecht in Nederland? 🇳🇱 Aangezien jij maar al te graag op nl forums zit en naar Nederland komt met vakantie 👻. Blijf lekker in je top Nederland wonen waar alles goed is![]()
Sorry juffrouw gremlin in ga wel in de hoek zitten.
Wat doe jij allemaal in het bos ?Even naar het bos, 10+ muggenbulten. Één op mijn bil is van het formaat dat ik bijna dankbaar ben voor de gains![]()
Frikandellenbos hè.
Moest dennentakken hebben voor een shoot
Ik ga niet naar dat homo-bos van jou!
Zal ik dat bultje van jou eens uitzuigen?Moest dennentakken hebben voor een shoot
Ik ga niet naar dat homo-bos van jou!
Nu weet ik wat jouw motivatie is voor al die "loopjes"! 🤔
Bij mij op het werk heeft iemand ook wel eens een muggenbult aan de bar. Als ze vragen of je hem wil zien kun je beter nee zeggen.Even naar het bos, 10+ muggenbulten. Één op mijn bil is van het formaat dat ik bijna dankbaar ben voor de gains![]()
Lekker man ga je nog wegLaatste lading .... vakantie👍😍.
Hopelijk mn eigen wagen na de vakantie klaar want dat kreng was ermee gestopt en de dieseltank was doorgerot🫠 Bekijk bijlage 633068