Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.180
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slaapt altijd 't lekkerst.
niet eens een wijntje? Het kan nu nog😜
Geniet ervan dameNog steeds warm, dus nog steeds veel festivals! Het is hier zo'n belangrijk cultureel aspect dat zelfs de kleinste mee 'moeten' doen.
![]()
![]()
![]()
Alweer opgeknapt gelukkig neem ik aan?Nog steeds warm, dus nog steeds veel festivals! Het is hier zo'n belangrijk cultureel aspect dat zelfs de kleinste mee 'moeten' doen.
![]()
![]()
![]()
Deels! Ik merk dat het soms erg snel te veel is en dat je dan echt je tempo moet aanpassen. Ik plan het nu zo in dat op dagen waar ik sowieso naar buiten 'moet' (afspraken, sociale verplichtingen) ik niet ga trainen zodat het niet en en word. Tot zover lukt dat aardig en dat zorgt er ook voor dat ik alles iets beter kan balanseren met de hitte
Begin deze week nog wel even flink naar geweest, maar zo te zien wordt het volgende week 32/33 graden dus hopen dat dat iets koeler voelt.Gelukkig heb ik geen zwembad gekocht.Zwembadje verkocht via MP. Toch weer 200€ hij komt er vanzelf wel achter dat hij opgelicht is.
Waterpomp?
Nope, camera lens.
Heb ik dus meerdere mensen opgelicht

Stelt hij niet scherp?
Scherpe prijs dat wel

Ik neem aan dat je een grap maakt?Zwembadje verkocht via MP. Toch weer 200€ hij komt er vanzelf wel achter dat hij opgelicht is.
Ben jij van de politie?
Ik ontken alleswat doe je ...als hij erachter komt dat ie opgelicht is...is wel jouw geweten anders zou je het niet zo opschrijven.