AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.901
Paar keer hiken in zuid Limburg/Belgie op verschillende plekken met de kids.
Keer naar Texel.
Strand zeeland
Dagje Amsterdam , rijksmuseum en rondstruinen door de stad
Etc

Actieve vakantie.

Volgend jaar weer buitenland( zwitserse bergen)

• #177.904
IMG_4714.jpeg

Hopelijk morgenmiddag vol met water.

• #177.907
Deze zomer? Als je tips wilt, laat maar weten.
Ga begin september misschien zelf ook nog ff naar Texel en ben de laatste jaren alleen in Dennenoord (chalet) en hotel De 14 sterren geweest, beide vlakbij De Worsteltent.

Hen jij nog aanbevelingen op het gebied van accomodatie?

• #177.910
Hen jij nog aanbevelingen op het gebied van accomodatie?
Wat zoek je? Zelf zit ik altijd in een huisjes op ‘t Hoogelandt, wel wat lastig zoeken omdat ze zelf geen huisjes meer verhuren maar via verschillende partijen.

Hotel Opduin een jaar of 7 geleden eens geweest en dat beviel ook wel.

• #177.915
Ja moet voortaan buiten slapen doordat bullcock mijn geheime liefde buttie heeft gesnitched. 🤷‍♂️

Bij hell naaide die mij niet, maar nu wel dus #jaloers dat hij al in de bejaarde kort pittige kapsel genre dames moet vissen.

• #177.916
Wat zoek je? Zelf zit ik altijd in een huisjes op ‘t Hoogelandt, wel wat lastig zoeken omdat ze zelf geen huisjes meer verhuren maar via verschillende partijen.

Hotel Opduin een jaar of 7 geleden eens geweest en dat beviel ook wel.
Het is allemaal wel erg duur dit jaar.

• #177.917
Al lekker een paar kilometer op de teller gezet op de vroege morgen. Vakantie!
20240802_055617.jpg
20240802_055702.jpg
echt een mooie, heeft een lieve vibe over zich, ondanks de negatieve aandacht van de media zijn het in 99/100 lieve trouwe doggies.
waar ik "vroeger" leefde had ik een boerboel, een monster was het, maar nooit een lievere en trouwere hond gehad.

• #177.918
echt een mooie, heeft een lieve vibe over zich, ondanks de negatieve aandacht van de media zijn het in 99/100 lieve trouwe doggies.
waar ik "vroeger" leefde had ik een boerboel, een monster was het, maar nooit een lievere en trouwere hond gehad.
Perfecte hond. Al helemaal voor de kinderen, al toen ze baby waren
20200731_173704.jpg

Super oplettend maar niet over-waaks. Alleen als ik er om vraag overdag(commando: let op) blaft op commando(luid) en stopt met blaffen op commando. Apporteren/pak op commando etc etc.

Hebben we veel training mee gedaan vroeger met een bekende die vroeger bewakingshonden en probleemhonden trainde. Maar we lopen nooit los, gewoon om gezeik te voorkomen, hun hebben het altijd gedaan ook al begint de andere hond. zelfbescherming

20240728_132658.jpg
20240728_132609.jpg

• #177.919
Die kids van mij lagen gewoon erbij, en trokken aan oren en tepels. Mijn schoonmoeder zei dat we ' die honden' weg moesten doen, toen mijn oudste zoon was geboren.

Terug
Naar boven