MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.461
Gefeliciteerd, nu ben je een fitgirl! :D
WHOEHOEEEEE!
Fitness Working Out GIF by HBO Max

Wacht. wat?!?!

• #178.462
Meeste mensen doen ook aan een beetje fitness! In de gym ook, je ziet gwn dat ze er echt komen om hun tijd uit te zitten . Telefoon zombies, en vang dan altijd gesprekken op over motivatie bladiebla. Paar weken niet geweest want... insert domme excuses. Geen idee wat ze eten, pre workoutje erin en vervolgens geen t*fus doen in de gym.
Wel knap dat jij - die zich natuurlijk volledig focust op zijn hardcore training - opmerkt waar iedereen zich mee bezig houdt.

Totdat je echt hooked raakt , en het een leefstijl word.
Ja want het is natuurlijk een super spannende en uitdagende sport, die je gemakkelijk jarenlang geprikkeld houdt.

• #178.463
Haha 😂 wellness is echt een mooie spiegel. Echt veel dikkies daar. Heb je ook met het gemiddelde familiezwembad !

Meeste mensen doen ook aan een beetje fitness! In de gym ook, je ziet gwn dat ze er echt komen om hun tijd uit te zitten . Telefoon zombies, en vang dan altijd gesprekken op over motivatie bladiebla. Paar weken niet geweest want... insert domme excuses. Geen idee wat ze eten, pre workoutje erin en vervolgens geen t*fus doen in de gym.

Weinig met een plan en discipline. En op die manier heb ik ook een aantal jaar weggegooid. Totdat je echt hooked raakt , en het een leefstijl word.

Bodybuilding is dan toch uitzonderlijk. Maar als je dan een beest ziet op straat, strand of elders. Dan springen die er echt bovenuit!
Foto van jouw fysiek?

• #178.465
😂

• #178.467
Joe kalm. Iets met hoelang je trained en je fysiek. Of kwamen jullie allemaal uit de baarmoeder als grote jongens?

Of waren jullie na 1,5 jaar al beest, zo ja geef me die magische formula.

• #178.468
Joe kalm. Iets met hoelang je trained en je fysiek. Of kwamen jullie allemaal uit de baarmoeder als grote jongens?

Ja was iets met een ketel waar ik als kind ingelazerd was.

• #178.469
Wel knap dat jij - die zich natuurlijk volledig focust op zijn hardcore training - opmerkt waar iedereen zich mee bezig houdt.

Ja want het is natuurlijk een super spannende en uitdagende sport, die je gemakkelijk jarenlang geprikkeld houdt.

Je zult verstelt staan hoeveel je van je omgeving meekrijgt als je zonder telefoon of oortjes bij je trained. Maar verder heb je gelijk, zijn verder ook niet mijn zaken.

Oke kijken hoelang ik het volhou dan. Voel me lichamelijk en mentaal behoorlijk onrustig als ik niet kan trainen. Rustdagen leg ik mezelf op. Dus ja verslaafd

• #178.478

Buiten dat heb ik respect voor iedereen in de gym. Wie dan ook, en hoe ze eruit zien maakt me ook niks uit.
Ook niet hoe ze trainen en met welke intensiteit ze trainen. Ze zijn al 1 stap verder als iedereen die zn kop in het zand steekt en weg blijft van de gym.

Terug
Naar boven