MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.421
7580 🫃🏻

IMG_3765.jpeg

• #178.423
  • #178.426
maken ze het wel af? of komen ze een andere keer nog terug?
Ze hebben een week of 5 de tijd. Dan komen er nog 180 bij om het eventueel af te maken alvorens 80% naar de slacht gaat.
Maar het zijn diehard. Werken non stop.
Ipv een bosmaaier hebben ze van die belletjes. Leuk in het begin....

• #178.427
  • #178.429
Hoorde net op tv dat het een wonder is dat niet iedereen overgewicht heeft.

We are the happy few.

• #178.430
Hoorde net op tv dat het een wonder is dat niet iedereen overgewicht heeft.

We are the happy few.
Ligt eraan hoe zo dat bekijken natuurlijk...
Vroeger was wat we nu mager noemen gezond en wat nu gezond is noemde ze vroeger overgewicht (te dik)
En het overgewicht van toen noemen ze nu normaal.
Dus tsja...
Organized Crime Shrug GIF by Law & Order

• #178.431
Ligt eraan hoe zo dat bekijken natuurlijk...
Vroeger was wat we nu mager noemen gezond en wat nu gezond is noemde ze vroeger overgewicht (te dik)
En het overgewicht van toen noemen ze nu normaal.
Dus tsja...
Organized Crime Shrug GIF by Law & Order
Vroeger werd een beetje dik bij kinderen gezien als gezond. Ook was er een associatie van dik met welvaart en rijkdom.

Wat vroeger werd gezien als normaal zouden we verhoudingsgewijs nu mager noemen, datdanweerwel. Aan de andere kant zie je nu veel meer mensen rondlopen die in meer of mindere mate behoorlijk wat spiermassa hebben. Sporten was voorheen voorbehouden aan de elite.

• #178.432
Ze hebben een week of 5 de tijd. Dan komen er nog 180 bij om het eventueel af te maken alvorens 80% naar de slacht gaat.
Maar het zijn diehard. Werken non stop.
Ipv een bosmaaier hebben

Kon je dit maar zeggen over syrische vluchtelingen :trollface:

• #178.433
Vroeger werd een beetje dik bij kinderen gezien als gezond. Ook was er een associatie van dik met welvaart en rijkdom.

Wat vroeger werd gezien als normaal zouden we verhoudingsgewijs nu mager noemen, datdanweerwel. Aan de andere kant zie je nu veel meer mensen rondlopen die in meer of mindere mate behoorlijk wat spiermassa hebben. Sporten was voorheen voorbehouden aan de elite.
Ze waren ook wel erg moe van het zware werk .... denk jij niet....denkende ellite?

Misschien waren de 5 en een halve dag werken ook een reden, om liever naar het café te gaan dan over een sintelbaan te rennen. Want thuis hingen de gewassen luiers boven de kachel en liepen er ook nog 3 jengelende kinderen rond. En zondag moesten ze naar de kerk en opa en oma. En verder dan biljart kwamen ze toen niet in het café.

• #178.436
Verschil op weegschaal 1kg tov vorige week dinsdag en tijdens de ochtend wandeling nog een restant maan getroffen. Op naar een goede dag 😎

20240820_064739.jpg

Laatst bewerkt:
  • #178.438
Hoe krijg je dat weg, veel vloeibaar?
Eigenlijk niks vloeibaars als 1L druivensap pd
Merendeel wat ik goed verteer dus veel rijst/cor
Weinig groente
Iso whey ipv concentrate aangezien ik daar van bloat

Kcal is vrij goed te doen mits ik aan een tijdschema houd. 2x pd wat broodjes doordat ik die tijdens een autorit eet en ik geen andere meal kan eten. Brood is namelijk niet mijn eerste keus qua voeding, maar omstandigheden laten het niet anders momenteel.

• #178.439
Ze waren blij dat ik weer terug was en de invalchauffeur weer zn eigen tak van sport ging doen.
20240820_080938.jpg

Krijg meteen de uitdagende plekjes🫠 maar ik draai em op de breedte van een knaak de bocht om. Je hebt 1 kans met dit soort bochtjes en anders heb je echt een uitdaging(probleem)

Good to be back❤️ kan er echt van genieten als ik lekker technisch kan sturen.
20240820_080812.jpg
20240820_080912.jpg

Bijlagen

• 20240820_080839.jpg
    20240820_080839.jpg
    223,5 KB · Weergaven: 21
  • #178.440
Eigenlijk niks vloeibaars als 1L druivensap pd
Merendeel wat ik goed verteer dus veel rijst/cor
Weinig groente
Iso whey ipv concentrate aangezien ik daar van bloat

Kcal is vrij goed te doen mits ik aan een tijdschema houd. 2x pd wat broodjes doordat ik die tijdens een autorit eet en ik geen andere meal kan eten. Brood is namelijk niet mijn eerste keus qua voeding, maar omstandigheden laten het niet anders momenteel.
Ik vind Wraps of een omlet opgerold in folie ideaal met het rijden. Maar dat zal voor jou wel niet genoeg kcal bevatten?

Terug
Naar boven