- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Korte nachtjes zeker, volgens mij is het maar een paar uur donker?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Korte nachtjes zeker, volgens mij is het maar een paar uur donker?
Valt mee. Al is het natuurlijk wel gewoon redelijk licht ondanks dat de zon er nog niet is smorgens.Korte nachtjes zeker, volgens mij is het maar een paar uur donker?
Goed gedaan Pik, ben trots op jou !Ik heb eindgesprek gehad en mijn diploma als Persoonlijk Begeleider Gehandicaptenzorg behaald! Enorm blij mee😊
Gefeliciteerd!Ik heb eindgesprek gehad en mijn diploma als Persoonlijk Begeleider Gehandicaptenzorg behaald! Enorm blij mee😊
Ik ben zijn PB'er !
Jup 😊
Hebben ze daar een burgerking btw?Voor het eerst sinds we hier zijn een lang weekend vrij. Morgen naar Trondheim mijn moeder ophalen van het vliegeveld. Die komt voor het eerst hier voor een lang weekend. Ook al weer een half jaar geleden dat ik die gezien heb.
Onderweg naar Tronheim wel. Levanger dacht ik. Toevallig stond er deze week op een nieuwssite dat er gestemd kon worden over de nieuwe plaats voor een burger king die hier zou gaan komen. Mac donalds hebben ze wel in de eerste de beste "grote" stad
Proficiat! Gewaardeerd beroep, ik zou het niet kunnen☺️Ik heb eindgesprek gehad en mijn diploma als Persoonlijk Begeleider Gehandicaptenzorg behaald! Enorm blij mee😊
Welke dierentuin nu ?Nieuwe baan gefixt zo net voor de vakantie en de geboorte van de kleine eind november.
Mooi![]()
Gefeliciteerd! Het is je gegund.Nieuwe baan gefixt zo net voor de vakantie en de geboorte van de kleine eind november.
Mooi![]()
Succes met je nieuwe baan.Gefeliciteerd! En een fijne vakantie!Nieuwe baan gefixt zo net voor de vakantie en de geboorte van de kleine eind november.
Mooi![]()
Letsel?Ondanks mijn letsel lukt het stukje bij beetje om steeds weer iets vollediger te trainen. Niet super spannend, maar daar word ik erg vrolijk van. 😊
AC-gewricht/schouder.