ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.318
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Jah...
Dit gebeurd me ook maar 1 keer in de zoveel maanden hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jah...

Dan wordt het toch stilaan eens tijd om een nieuwe aan te doen en deze na drie jaar eindelijk eens te wassen lijkt me.Dezelfde boxershort aan als exact drie jaar geleden.
3200kcals is cheaten?? Das al honger hebben in een cut voor mij. Maar toch lekker zo een cheatje op zn tijd.Ik had vandaag cheat dag en heb een zak snoep leeg gegeten. Mosselen, lekker vanalles... Onder 3500 is het doel... Hahaha chill.
![]()
Topper. Volhouden, het mooiste moet nog komen na een jaar clean👍🫡Vandaag officieel een jaar clean (gokken & drugs) en dus ook een jaar geleden dat mijn 'transformatie' is begonnen, erg trots op het resultaat zowel mentaal als fysiek.![]()
Respect🤗 ik ben erg benieuwd naar de voor en na. Heb jij haar zelf gecoacht?Trots op mn vrouw. Overgewicht gehad, daarna afgevallen , 2 kinderen gebaard binnen 5 jaar maar mevrouw heeft nu zichtbare abs en obliques. Cut was zwaar en met vallen en opstaan maar she made it! Zeer trots. We cutten nog een paar weekjes door en dan doen we een kleine amateur shoot en dan plaats ik wel een fototje.
Nee, we doen alles zelf, en op onszelf. Ik geef haar af en toe een schop onder der reet en zij mij ook. Het is iig geen jankert en ze heeft het zonder te klagen doorstaan met 2 kids, 2 banen en kcals 1200/1300👍🫡Respect🤗 ik ben erg benieuwd naar de voor en na. Heb jij haar zelf gecoacht?
mooi zo dat geklaag van die NL's, we zijn er beroemd en berucht door......Nee, we doen alles zelf, en op onszelf. Ik geef haar af en toe een schop onder der reet en zij mij ook. Het is iig geen jankert en ze heeft het zonder te klagen doorstaan met 2 kids, 2 banen en kcals 1200/1300👍🫡

Tuurlijk kun je wat benoemen wat lastig is en moeilijk, doen we ook. Maar als ik elke dag aan zou moeten horen hoeveel ze lijdt, hoe zwaar het wel niet is en hoeveel zin ze heeft in eten dan ben ik een botte lul en zeg ik gewoon. Vreet lekker de kast leeg en hou je mond.mooi zo dat geklaag van die NL's, we zijn er beroemd en berucht door......![]()
Ja dat is wel beter want dan wil ze het zelf ook graag. Af en toe even de goede richting op duwen niks mis mee maar zo te horen lukt haar dat ook wel zonder dat💪🏽Nee, we doen alles zelf, en op onszelf. Ik geef haar af en toe een schop onder der reet en zij mij ook. Het is iig geen jankert en ze heeft het zonder te klagen doorstaan met 2 kids, 2 banen en kcals 1200/1300👍🫡
Ik ben volgend jaar 20 jaar clean van de harddrugsVandaag officieel een jaar clean (gokken & drugs) en dus ook een jaar geleden dat mijn 'transformatie' is begonnen, erg trots op het resultaat zowel mentaal als fysiek.![]()

Lekker zo door blijven gaan!Vandaag officieel een jaar clean (gokken & drugs) en dus ook een jaar geleden dat mijn 'transformatie' is begonnen, erg trots op het resultaat zowel mentaal als fysiek.![]()
Heb je na 20 jaar nog wel eens zucht? Vraag mij dat oprecht af ;-)
Wauw wat goed, wat een prestatie! Wordt de zucht beter over de tijd?
Ik denk drang
Zelfde verhaal hier, super knap en volhouden!!!🤗 you can do it!!!Vandaag officieel een jaar clean (gokken & drugs) en dus ook een jaar geleden dat mijn 'transformatie' is begonnen, erg trots op het resultaat zowel mentaal als fysiek.![]()