MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.582
Bij AK op het kamp. Moeten we eerst even meehelpen in de loods daarna fissa of de fiod of politie 😌

• #178.585
Ik heb 5000 watt aan muziek indien nodig🤗 festival kwaliteit 18inch subs met 25inch tops 140db+😆😆
76A52E6B-1010-4078-AEB0-3206AD95C26D.jpeg

• #178.586
Of ergens in Afrika, daar kon ik ook goed opschieten met de politie, mocht het onverhoopt misgaan.

• #178.590
Leuk idee!
Altijd de vraag of het in de praktijk lukt om erbij te zijn, maar lijkt me gezellig.

• #178.592
  • #178.593
Of ergens in Afrika, daar kon ik ook goed opschieten met de politie, mocht het onverhoopt misgaan.

Ik weet niet of dezelfde vriendelijke sfeer tegen westerlingen in sommige regios nog heerst zoals in de jaren 90🤐. Maar als we een Russische vlag meenemen en doen alsof we Russen zijn dan valt het mss mee.

• #178.594
gisteren al ''onze'' pleegkids weer een keer bij elkaar gehad op een reunie, heerlijk om te zien dat het ze allemaal goed gaat in het leven, ze hebben stuk voor stuk een valse start in het leven gehad, blij en dankbaar voor wat we voor elkaar hebben mogen betekenen.

• #178.595
Ik weet niet of dezelfde vriendelijke sfeer tegen westerlingen in sommige regios nog heerst zoals in de jaren 90🤐. Maar als we een Russische vlag meenemen en doen alsof we Russen zijn dan valt het mss mee.
Een bekende Afrikaan die iedereen Zambia noemde, een oud rugby international van 1m95/95kg zei tegen mij dat ik de eerste blanke was die hij niet in elkaar wilde slaan. Heb hem mijn hardhouten drukbankje en gewichtenset gegeven toen ik terugkeerde naar NL.

• #178.597
zou eerder een chineese vlag meenemen als in het noorden van afrika bent, het zuiden is wel aardig aan het verwesteren

Rusland timmert er ook goed aan de weg. Was dat in Mali? De Fransen moesten vertrekken en de straten hingen vol met Russische vlaggen😁
images (21).jpeg

• #178.598
  • #178.600
Rusland timmert er ook goed aan de weg. Was dat in Mali? De Fransen moesten vertrekken en de straten hingen vol met Russische vlaggen😁
images (21).jpeg
beide landen hebben een enorme honger naar grondstoffen, china geeft niks om wat of wie een land regeert, doet zaken met iedereen. als het maar voldoet aan de wensen.
rusland is meer uit op controle, investeert weinig/niks.
china heeft wel wat te bieden voor afrika, investeert in infra structuur/scholing en health care.
of dat wenselijk is uit westers oogpunt is een tweede.

Terug
Naar boven