- Waardering
- 7.505
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Leuk idee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk idee
Kleinigheidje hou je toch!Bij AK op het kamp. Moeten we eerst even meehelpen in de loods daarna fissa of de fiod of politie 😌
Ja leuk!
Ik heb 5000 watt aan muziek indien nodig🤗 festival kwaliteit 18inch subs met 25inch tops 140db+😆😆
![]()
Ik dacht dat je het nooit zou vragen darling 😍
Wist niet dat er walrussen zijn toegestaan daarAllereerste zwemles. En bij een jongen moet papa altijd mee🥰bij die van mij wel. Lig je dan om 0800 smorgens![]()

Of ergens in Afrika, daar kon ik ook goed opschieten met de politie, mocht het onverhoopt misgaan.
Een bekende Afrikaan die iedereen Zambia noemde, een oud rugby international van 1m95/95kg zei tegen mij dat ik de eerste blanke was die hij niet in elkaar wilde slaan. Heb hem mijn hardhouten drukbankje en gewichtenset gegeven toen ik terugkeerde naar NL.Ik weet niet of dezelfde vriendelijke sfeer tegen westerlingen in sommige regios nog heerst zoals in de jaren 90🤐. Maar als we een Russische vlag meenemen en doen alsof we Russen zijn dan valt het mss mee.
zou eerder een chineese vlag meenemen als in het noorden van afrika bent, het zuiden is wel aardig aan het verwesterenMaar als we een Russische vlag meenemen en doen alsof we Russen zijn dan valt het mss mee.
zou eerder een chineese vlag meenemen als in het noorden van afrika bent, het zuiden is wel aardig aan het verwesteren
O.a.Rusland timmert er ook goed aan de weg. Was dat in Mali? De Fransen moesten vertrekken en de straten hingen vol met Russische vlaggen😁![]()
Hier is toch een topic al van? Anders daar even wat afstemmen. Hier wordt er overheen gepraat 😁
beide landen hebben een enorme honger naar grondstoffen, china geeft niks om wat of wie een land regeert, doet zaken met iedereen. als het maar voldoet aan de wensen.Rusland timmert er ook goed aan de weg. Was dat in Mali? De Fransen moesten vertrekken en de straten hingen vol met Russische vlaggen😁![]()