XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.601
  • #178.602
Is iemand hier ooit geweest, is het de moeite waard voor kinderen van 3 jaar?

Drie kan die zich perfect vermaken daar en genoeg verschillend dingen te doen! Veel glijbanen en speel dingetjes. Voor de warme dagen ook nog wel wat water te vinden voor verkoeling. Eten/drinken is er goed te betalen en stuk goedkoper dan in Nederland.

Voor jou als tip er staan BBQ en lekker veel vlees meenemen en kolen.

Wel meer soort groot speeltuin ding dan echt een pretpark met attracties.

• #178.603
Drie kan die zich perfect vermaken daar en genoeg verschillend dingen te doen! Veel glijbanen en speel dingetjes. Voor de warme dagen ook nog wel wat water te vinden voor verkoeling. Eten/drinken is er goed te betalen en stuk goedkoper dan in Nederland.

Voor jou als tip er staan BBQ en lekker veel vlees meenemen en kolen.

Wel meer soort groot speeltuin ding dan echt een pretpark met attracties.
Ja speeltuin is goed aangezien de kleine (en ik) toch nergens in durven wat hoger is als 2meter.
Willen er deze zomer nog keer heengaan, want zag er wel heel goed uit online maar ken niemand die er ooit geweest was vandaar.

Qua eten ben ik altijd volledig prepped 😂

• #178.604
Weekend sessie met de coach.

Hij kent straks alle oefeningen bij naam voor hij naar de basisschool gaat.
#prioriteiten

IMG_4181.png

• #178.606
Weekend sessie met de coach.

Hij kent straks alle oefeningen bij naam voor hij naar de basisschool gaat.
#prioriteiten

IMG_4181.png
Als 5-6 jarige ging ik ook altijd met mijn vader naar de gym.

Nu ben ik het die alleen naar de gym kan gaan.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #178.608
Vandaag heb ik in Wallonië rond gereden. Geen traject controles, geen flitspalen, geen fiets straten,geen zone 30's, iedereen rijdt 20km per uur te hard, op veel plaatsen nog 90 km per uur. Geen fietsers die zitten te wenen om een veiligheid omdat ze de wegcode zelf niet kennen of geen zelfvertrouwen hebben.

Het voelde terug aan als de jaren 90.

Laatst bewerkt:
  • #178.609
Vandaag heb ik in Wallonië rond gereden. Geen traject controles, geen flitspalen, geen fiets straten,geen zone 30's, iedereen rijdt 20km per uur te hard, op veel plaatsen nog 90 km per uur. Geen fietsers die zitten te wenen om een veiligheid omdat ze de wegcode zelf niet kennen.

Het voelde terug aan als de jaren 90.
Het enige wat je toen bestuurde was een fiets met zijwieltjes.

• #178.613
  • #178.620
Altijd is kortjakje ziek is blijkbaar een liedje over een h**r.

“’Kortjakje’ is een samenvoeging van de woorden ‘’kort’’ en ‘’jakje’’. Een jak is een kledingstuk dat vrouwen in de zeventiende eeuw droegen. Een jak is bedekkend, maar omdat het een kort jakje is, is het niet bedekkend. Oftewel: de kleding van een prostituee. Dat Kortjakje elke dag ziek is duidt op dat ze de hele dag op bed ligt. Daar verdient ze haar geld mee. Op zondag gaat Kortjakje naar de kerk om haar zonden op te biechten. En met het zilverwerk dat ze meeneemt koopt ze haar slechte daden af.”

Terug
Naar boven