Ik maak me druk om jou gezondheid, is alles wel oke met je. Je bent nogal snel boos.
Doe ik iets verkeerd?
Aannemen dat ik boos ben, is een van de dingen die je verkeerd doet.
Ik ben namelijk helemaal niet boos, waarom zou ik boos moeten zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik maak me druk om jou gezondheid, is alles wel oke met je. Je bent nogal snel boos.
Doe ik iets verkeerd?
Doe ik meerdere dingen verkeerd dan? Zou je eventueel een lijstje kunnen maken, dan pak ik even pen en papier!Aannemen dat ik boos ben, is een van de dingen die je verkeerd doet.
Ik ben namelijk helemaal niet boos, waarom zou ik boos moeten zijn?
Nou, ik heb een paar ‘grote’ concepten bedacht en die gaan we als volledig plan verder uitwerken en het gehele plan intern verkopen aan de hoge bazen. Dus daar heb ik over nagedacht. En ook wat structuur in het plan gebracht.
Ja die gast die me net had uitgelegd dat er in Afrika geen homoseksualiteit was. Karateklap op zijn hand gegeven. Maar hij was wrs bi want hij voelde zich ook aangetrokken door witte vrouwen.reed jij in afrika niet vaker rond met een n*ger op je motor ?
Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los.Om hem te beschermen. Ik weet niet hoe de dingen rollen op het schoolplein tegenwoordig.
Maar als de Hood er vroeger achter kwam op school dan hing je.
Ik weet het nog zo goed , onze petertje🥺
Maandagmiddag groep 4, we waren net klaar met de laatste aflevering Ik mik loreland.
Het sein werd gegeven om Petertje te grijpen , geblindeerd met zakdoek en achter in de skelter te gooien. Wou eigenlijk niet meewerken maar je weet hoe het gaat met groepsdruk, en had natuurlijk een reputatie hoog te houden omdat ik met Angeliekje ging , de bombshell van de klas.
'poppenmeisje ' 'ladyboy' 'jongen van het achterkantje' we waren meedogenloos.
Het barbiebroekje werd bij Petertje in zijn mond gestopt en we sloegen hem om de beurt het bloed uit de ogen !
Uiteindelijk pakte roeltje van de hoek(het woonwagenjochie van de klas) een PVC buis waar je met krantenpapier pijltjes van kon schieten.
Maar met een maniacale grijns op zijn gezicht zagen we hoe roeltje het scherpe punt van de passer in zijn PVC buis laadde.
Probeerde hem te stoppen maar het was te laat🥺😭. Hij had kleine peter door zijn hart geschoten. 'haha dat werd later toch een poepstamper' zei roeltje. Concierge omgekocht met jawbreakers om de zaak op te schonen en een ongeluk te laten lijken.Het waren andere tijden, harde tijden.
We hebben met een zwaar hart Petertje op de bodem van zwembad het blije golfje laten zakken. Een tragisch zwem ongeluk. Dezelfde avond zat ik huilend met mijn g.i. joe collectie op de kamer. Achter mijn geheime schot pakte ik pinkie pie, dat debieltje van de my little pony collectie🌈🐎. Deze is voor jou Petertje , zei ik snikkend.
Ik heb het beste met je zoontje voor, ik wil niet dat hem hetzelfde lot staat te wachten als Petertje🪦🥀 rip.
daten Princes ?Ik maak me druk om jou gezondheid, is alles wel oke met je. Je bent nogal snel boos.
Doe ik iets verkeerd?
Aangezien jou dochter niet wilt heb ik besloten om met @Buttie88 wat te gaan doen. Mocht ze me arm vreten dan neem ik alsnog je dochter in overweging.
krijg je ook iets als het schadevrij is?Ben deze week kilometer miljonair geworden.
Een miljoen kilometers. Altijd een leuk mijlpaaltje als chauffeur.
Dat is mijn DBB dochter, dus zit je nog steeds met mij opgescheeptAangezien jou dochter niet wilt heb ik besloten om met @Buttie88 wat te gaan doen. Mocht ze me arm vreten dan neem ik alsnog je dochter in overweging.
Nee wel een kleinigheid voor je score in het rij analyse systeem.
Ik kan niet wachten 🙏
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd! 🙏
Van harte gefeliciteerd!🎉
Gefeliciteerd, ga je dit vieren?Ben deze week kilometer miljonair geworden.
Een miljoen kilometers gereden.
Altijd een leuk mijlpaaltje als chauffeur.
Gefeliciteerd!
Lekker gewerkt pik!