AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.741
Veruit het meerendeel van de bestuurders op de weg kan hun voertuig niet degelijk besturen en niet fatsoenlijk deelnemen aan het verkeer. Maar, over het grote geheel genomen zijn vrouwen er wel een tandje slechter in dan mannen.

Na 2 miljoen kilometer kan ik wel stellen dat:

vrouwen het slechtste inzicht hebben en het slechste anticipatievermogen.

De oudjes zijn het voorzichtigst en langzaamst wat vaak hinder oplevert.

De leaserijders zijn het meest gehaast en hebben lak aan iedereen en de regels. Alleen op de wereld idee.

De allerluxste autos rijden het netste en zijn het vriendelijkste op de weg, houden zich het beste aan de regels en hebben vrijwel nooit haast en kleven nooit.

Vrouwen rijden vaak ronduit gevaarlijk, overschatten hun kunsten en onderschatten het gevaar en die problemen die daarbij worden vaak opgelost door medeweggebruikers. Vrouwen zijn echt daaps wat dat betreft.

• #178.742
Deze neus is een beetje te lief man, beetje een softcore truck.

Maar, eerlijkgezegd is hij niet lelijk, ziet er wel hypermodern uit.
Peterbilt heeft 2 modellen, Old School en New

589-main-image.webp
579%20and%20Day%20Cab%20Trucks.png

Aangezien ikzelf Old School ben...

Bijlagen

• 589-main-image.webp
    589-main-image.webp
    73,1 KB · Weergaven: 1
  • Heart
Waarderingen: K82
  • #178.743
Als ik aan een "vrachtwagen" denk dan zie ik eigenlijk een vrachtwagen voor me met zo'n grote lange neus, zo'n oldschool American trailertruck;

1725520447864.png
Optimus!

Ik heb niet eens wat met auto's, maar die tune in de Transformer-films ligt me zo lekker in het gehoor.

Laatst bewerkt:
  • #178.744
Het feit dat mannen altijd zo hard roepen dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar keer op keer het wel presteren hun 'stoere' bolide in de prak te rijden :o

Ja tuurlijk.
Pak lekker de uitzonderingen als norm. Echt woke beredeneren dit.

• #178.745

De leaserijders zijn het meest gehaast en hebben lak aan iedereen en de regels. Alleen op de wereld idee.

De allerluxste autos rijden het netste en zijn het vriendelijkste op de weg, houden zich het beste aan de regels en hebben vrijwel nooit haast en kleven nooit.

Vrouwen rijden vaak ronduit gevaarlijk, overschatten hun kunsten en onderschatten het gevaar en die problemen die daarbij worden vaak opgelost door medeweggebruikers. Vrouwen zijn echt daaps wat dat betreft.
En BMW GS rijders?

• #178.747
Het feit dat mannen altijd zo hard roepen dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar keer op keer het wel presteren hun 'stoere' bolide in de prak te rijden :o
Mannen hebben natuurlijk gemiddeld een grotere, noem het overcompensatie, noem het het patriarchaat, noem het de loonkloof.

Dat dan met een grotere draaicirkel in hetzelfde kleine parkeervak.

inB4: "alle mannen zijn triggered en reageren daarom"
:trollfacex:

• #178.749

Iedereen zegt altijd dat ik als een bejaarde rijdt… welke categorie valt die onder dan🤣

• Heart
  • #178.752
Iedereen zegt altijd dat ik als een bejaarde rijdt… welke categorie valt die onder dan🤣
Lekker boeiend toch hoe iemand rijdt.
Als je te hard rijdt ben je aso, als je je precies aan de snelheid houdt ben je te netjes of rij je te rustig.

Vaak is het nooit goed.

• #178.753
Lekker boeiend toch hoe iemand rijdt.
Als je te hard rijdt ben je aso, als je je precies aan de snelheid houdt ben je te netjes of rij je te rustig.

Vaak is het nooit goed.
ik vind het wel een interessant onderwerp🤭

• Like
  • #178.754

Wat versta jij onder goed rijden?

• #178.755
Wat versta jij onder goed rijden?

iig geen vrouwen🤡.

Als je ziet wat voor capriolen ze soms uithalen met 2 kinderen op de achterbank🫠.

Als mijn vrouw zulke streken uithaalt gaat ze meteen terug naar de rijschool voor een bijscholingscursus

• #178.756
Gemiddelde mens is sowieso een niet al te beste auto bestuurder. Echter peilen de meeste normale mensen hun rijkunsten aan hoe goed ze de WVW naleven.

• #178.757
Gemiddelde mens is sowieso een niet al te beste auto bestuurder. Echter peilen de meeste normale mensen hun rijkunsten aan hoe goed ze de WVW naleven.

Maar wel de grootste en breedste auto willen rijden. Kom ik ze tegen op een weggetje dan trappen ze op de noodrem en zitten ze verstijfd achter het stuur terwijl er nog een meter ruimte over is🫠🫠

• #178.758
iig geen vrouwen🤡.

Als je ziet wat voor capriolen ze soms uithalen met 2 kinderen op de achterbank🫠.

Als mijn vrouw zulke streken uithaalt gaat ze meteen terug naar de rijschool voor een bijscholingscursus
Ik was wel benieuwd naar een serieus antwoord, maar blijkbaar is dat weer eens teveel gevraagd

Terug
Naar boven