AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • #178.781
  • #178.783
Hier lees ik trouwens ook toevallig iets over 14%, maar dan zo dat mannen gemiddeld 14% meer claimen, zou dat kunnen omdat ze gemiddeld ook in een duurdere auto rijden?

Och, wel beetje butthurt, zo zoeken naar redenen :roflol:
Er staat vast hoe het berekend wordt. En staat je vrij om het op jouw manier te berekenen
 
  • #178.786
Waterdicht krijg je dat niet, maar de NAP gekoppeld aan de eigenaar van de auto, of het aantal km’s dat gereden mag worden binnen de verzekering of het leasecontract kan een indicatie geven. Laat je dit volledig achterwege dan zeggen de relatief kleine verschillen is het aantal schades, of de bedragen ook eigenlijk niets.
 
  • #178.787
Och, wel beetje butthurt, zo zoeken naar redenen :roflol:
Er staat vast hoe het berekend wordt. En staat je vrij om het op jouw manier te berekenen
Hoezo is iemand butthurt als die naar een onderbouwing gaat zoeken van een door een ander aangedragen “feit” zonder context?
 
  • #178.789
Waterdicht krijg je dat niet, maar de NAP gekoppeld aan de eigenaar van de auto, of het aantal km’s dat gereden mag worden binnen de verzekering of het leasecontract kan een indicatie geven. Laat je dit volledig achterwege dan zeggen de relatief kleine verschillen is het aantal schades, of de bedragen ook eigenlijk niets.
Jij rijdt alleen in jouw auto, en jouw vrouw alleen in haar auto?
 
  • #178.792
IMG_20240905_121237.jpg

200gr kip
100gr sperziebonen
 
  • #178.796
Dan gaat je hele verhaal al niet op.

Nu ben jij aan het zoeken naar redenen om jouw beredering te laten kloppen🤔
Uhm denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt wie het beter doet qua schade?
Of je nu lijkt naar het aantal geclaimde schades in absolute cijfers, relatief, of de geclaimde bedragen per schademelding: het is allemaal niet in het voordeel van mannen.
 
  • #178.797
Dan gaat je hele verhaal al niet op.


Uhm denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt wie het beter doet qua schade?
Of je nu lijkt naar het aantal geclaimde schades in absolute cijfers, relatief, of de geclaimde bedragen per schademelding: het is allemaal niet in het voordeel van mannen.

Het ging om rijgedrag maar de discussie werd afgebogen naar schade. Wat ik in de praktijk zie met 10/12 uur per dag op de weg is niet heel positief voor de dames en daar ging het om. Rijvaardigheden.
 
  • #178.798
Dan gaat je hele verhaal al niet op.


Uhm denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt wie het beter doet qua schade?
Of je nu lijkt naar het aantal geclaimde schades in absolute cijfers, relatief, of de geclaimde bedragen per schademelding: het is allemaal niet in het voordeel van mannen.
Tot je het kan bepalen t.o.v het aantal gereden kilometers is dit net zo betekenisloos als zeggen dat mensen zonder rijbewijs veruit de minste schades claimen bij autoverzekeringen.
 
  • #178.799
Ja, maar als vrouwen meer dan 14% minder kilometers maken, dan komen ze toch slechter uit de bus als het niet gecorrigeerd is voor het aantal gereden kilometers.
Ja, vrouwen rijden minder. Het verschil is groter dan 14%

Cbs:
Mannen legden gemiddeld meer kilometers af achter het stuur van een auto dan vrouwen: 19,2 kilometer tegenover 11,1 kilometer per dag. Vrouwen zaten ruim twee keer zo vaak als passagier in de auto dan mannen.

Leuk bedacht. Maar ook die is dan niet in het voordeel van mannen hoor :roflol:
 
  • #178.800
Ja, vrouwen rijden minder. Het verschil is groter dan 14%

Cbs:
Mannen legden gemiddeld meer kilometers af achter het stuur van een auto dan vrouwen: 19,2 kilometer tegenover 11,1 kilometer per dag. Vrouwen zaten ruim twee keer zo vaak als passagier in de auto dan mannen.

Leuk bedacht. Maar ook die is dan niet in het voordeel van mannen hoor :roflol:
Dat is dan wel ik het voordeel van mannen. Vrouwen leggen dus 42% minder kilometers af, maar declareren slechts maar 14% minder.
 
Terug
Naar boven