Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn gemiddelde slaapscore over de laatste 4 weken was 86%. Misschien hangt het ook wel af van merk/type sporthorloge/smartwatch die je gebruikt. Maar goed slapen is gelukkig nooit een probleem voor mij.Ik zat op 78%(hoger dan 74% van uw leeftijdgenoten) 93% is wel uitmuntend
Wat is niet normaal dan🤦🏻?Onze gym heeft weer normale openingstijden!!!
Grote blij!
Dat ze in de zomer 8 weken lang open zijn van 09:00-13:00, in de middag dichtzitten en dan weer open van 18:00-21:30
De gym waar @Gremlin en ik trainen year round 16:00-21:30. Meeste tropenroosters is dacht ik dat ze ochtends ook dicht zitten omdat de helft vd mensen op vakantie is🤗Dat ze in de zomer 8 weken lang open zijn van 09:00-13:00, in de middag dichtzitten en dan weer open van 18:00-21:30
Nu zijn ze weer open van 09:00-21:30 elke dag (behalve zaterdag en zondag, zaterdag 09:00-13:00 en zondag gesloten)
De gym waar @Gremlin en ik trainen year round 16:00-21:30. Meeste tropenroosters is dacht ik dat ze ochtends ook dicht zitten omdat de helft vd mensen op vakantie is🤗
Edit: zaterdag 10:00 tot 12:00
Zondag gesloten
Dan wordt er gewerkt..! Ochtend trainen vind ik sowieso ruk. Fijnste vind ik toch rond (avond) etenstijdDus in de ochtend trainen zit er niet in voor jullie?
Eens, maar de gym waar ik train is gewoon open vanaf 16:00u. Rustige gym. Ik heb er geen problemen mee omdat ik voor 16u toch niet van plan ben te gaan trainen. Wat betaal jij eigenlijk aan contributie? Hier is 26€ pmAls de gym kut tijden heeft ivm personeelstekort moet je een andere gym zoeken of die maanden ook 50% van contributie betalen. Niet de consument zijn probleem dat het vakantie is, andersom mag jij ook niet trainen als je keer niet betaald.
Mensen die bv in ploegen werken kunnen dan nooit trainen als ze middag/avond die st hebben.Eens, maar de gym waar ik train is gewoon open vanaf 16:00u. Rustige gym. Ik heb er geen problemen mee omdat ik voor 16u toch niet van plan ben te gaan trainen. Wat betaal jij eigenlijk aan contributie? Hier is 26€ pm
Wij betalen 41 voor 2 personen, dus omgerekend 21 pp. Goed te doen hoor.Eens, maar de gym waar ik train is gewoon open vanaf 16:00u. Rustige gym. Ik heb er geen problemen mee omdat ik voor 16u toch niet van plan ben te gaan trainen. Wat betaal jij eigenlijk aan contributie? Hier is 26€ pm
Altijd baas boven baas, lekker voor je,
Ja klopt die zullen dan bij een andere gym moeten trainen.Mensen die bv in ploegen werken kunnen dan nooit trainen als ze middag/avond die st hebben.
47.50€ pm inc groepslessen bbb met de huismoeders en zwembad erbij waar ik elke week met de kleine ga dobberen.
Ooh nou prima prijs als ik dat zo hoor. Welk merk apparaten hebben ze dan? Bij ons is alles PanattaWij betalen 41 voor 2 personen, dus omgerekend 21 pp. Goed te doen hoor.
Ondanks die zomertijden is de gym zelf wel echt een fijne oldschool gym, geen geouwehoer, zolang je je shirt maar aanhoudt haha.
47.50€ pp 😜Ja klopt die zullen dan bij een andere gym moeten trainen.
47.50€ per maand voor twee personen dus en zwembad. Dat valt ook nog wel mee
Ooh nou prima prijs als ik dat zo hoor. Welk merk apparaten hebben ze dan? Bij ons is alles Panatta
Bij ons ook Panatta, ja er staat ook nog wel een verdwaald apparaat van een ander merk maar valt niet meer op, alles is inmiddels rood/zwart.Ja klopt die zullen dan bij een andere gym moeten trainen.
47.50€ per maand voor twee personen dus en zwembad. Dat valt ook nog wel mee
Ooh nou prima prijs als ik dat zo hoor. Welk merk apparaten hebben ze dan? Bij ons is alles Panatta
Hahah zie jou ook zo yoga doen en dan achterin gaat liggen🤣🤣🤣.
47.50€ pm inc groepslessen bbb met de huismoeders en zwembad erbij waar ik elke week met de kleine ga dobberen.