Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #178.881
Echt lekker nazomerweer. Niet te warm, zonnetje, briesje. Ik heb de pizza van gisteren er maar af gerend, heerlijk 17km in iets van 1:50.

• #178.882
Een goed begin van de week is het halve werk.:banana:

1725869978589.png

• #178.883
Ik zat op 78%(hoger dan 74% van uw leeftijdgenoten) 93% is wel uitmuntend

• #178.884
Ik zat op 78%(hoger dan 74% van uw leeftijdgenoten) 93% is wel uitmuntend
Mijn gemiddelde slaapscore over de laatste 4 weken was 86%. Misschien hangt het ook wel af van merk/type sporthorloge/smartwatch die je gebruikt. Maar goed slapen is gelukkig nooit een probleem voor mij.

• #178.885
Onze gym heeft weer normale openingstijden!!!

Grote blij!

• #178.887
Wat is niet normaal dan🤦🏻?
Dat ze in de zomer 8 weken lang open zijn van 09:00-13:00, in de middag dichtzitten en dan weer open van 18:00-21:30

Nu zijn ze weer open van 09:00-21:30 elke dag (behalve zaterdag en zondag, zaterdag 09:00-13:00 en zondag gesloten)

• #178.888
Dat ze in de zomer 8 weken lang open zijn van 09:00-13:00, in de middag dichtzitten en dan weer open van 18:00-21:30

Nu zijn ze weer open van 09:00-21:30 elke dag (behalve zaterdag en zondag, zaterdag 09:00-13:00 en zondag gesloten)
De gym waar @Gremlin en ik trainen year round 16:00-21:30. Meeste tropenroosters is dacht ik dat ze ochtends ook dicht zitten omdat de helft vd mensen op vakantie is🤗
Edit: zaterdag 10:00 tot 12:00
Zondag gesloten

• #178.889
  • #178.890
Als de gym kut tijden heeft ivm personeelstekort moet je een andere gym zoeken of die maanden ook 50% van contributie betalen. Niet de consument zijn probleem dat het vakantie is, andersom mag jij ook niet trainen als je keer niet betaald.

• Like
Waarderingen: K82
  • #178.892
Als de gym kut tijden heeft ivm personeelstekort moet je een andere gym zoeken of die maanden ook 50% van contributie betalen. Niet de consument zijn probleem dat het vakantie is, andersom mag jij ook niet trainen als je keer niet betaald.
Eens, maar de gym waar ik train is gewoon open vanaf 16:00u. Rustige gym. Ik heb er geen problemen mee omdat ik voor 16u toch niet van plan ben te gaan trainen. Wat betaal jij eigenlijk aan contributie? Hier is 26€ pm

• #178.893
Eens, maar de gym waar ik train is gewoon open vanaf 16:00u. Rustige gym. Ik heb er geen problemen mee omdat ik voor 16u toch niet van plan ben te gaan trainen. Wat betaal jij eigenlijk aan contributie? Hier is 26€ pm
Mensen die bv in ploegen werken kunnen dan nooit trainen als ze middag/avond die st hebben.

47.50€ pm inc groepslessen bbb met de huismoeders en zwembad erbij waar ik elke week met de kleine ga dobberen.

• #178.894
Wij betalen 41 voor 2 personen, dus omgerekend 21 pp. Goed te doen hoor.

Ondanks die zomertijden is de gym zelf wel echt een fijne oldschool gym, geen geouwehoer, zolang je je shirt maar aanhoudt haha.

• #178.895
Ik heb de sleutel van de gym :)

• Bicep
  • #178.897
Mensen die bv in ploegen werken kunnen dan nooit trainen als ze middag/avond die st hebben.

47.50€ pm inc groepslessen bbb met de huismoeders en zwembad erbij waar ik elke week met de kleine ga dobberen.
Ja klopt die zullen dan bij een andere gym moeten trainen.

47.50€ per maand voor twee personen dus en zwembad. Dat valt ook nog wel mee

Wij betalen 41 voor 2 personen, dus omgerekend 21 pp. Goed te doen hoor.

Ondanks die zomertijden is de gym zelf wel echt een fijne oldschool gym, geen geouwehoer, zolang je je shirt maar aanhoudt haha.
Ooh nou prima prijs als ik dat zo hoor. Welk merk apparaten hebben ze dan? Bij ons is alles Panatta

• Bicep
  • #178.898

Ooh nou prima prijs als ik dat zo hoor. Welk merk apparaten hebben ze dan? Bij ons is alles Panatta
47.50€ pp 😜

• #178.899

Bij ons ook Panatta, ja er staat ook nog wel een verdwaald apparaat van een ander merk maar valt niet meer op, alles is inmiddels rood/zwart.
Er komt een verbouwing aan, er komt een flink aantal M2 bij om er een leg-area van te maken, dus de eigenaar is heel wat van plan, heeft al flink wat opgeknapt in de gym trouwens.

Uiteindelijk komt er een pas-systeem en willen ze 24/7 open kunnen, wel met cameratoezicht. Maar eerst komt er een pas-systeem met behoud van reguliere openingstijden, om te testen.

Terug
Naar boven